Camperverzekering verhuur

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Bert77
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 01 mei 2022, 12:52

Camperverzekering verhuur

Bericht door Bert77 »

Goeden avond

Een vraag. Waar kan ik het beste camperverhuur verzekering afsluiten. als ik bij een verhuur organisatie wil verhuren als tussen persoon dan betaal ik € 23.- per dag dat ik de camper verhuur. is erg duur.

Ik hoor het graag van Jullie,

Mvr gr Bert
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Bob Diesel »

:crazy: Die reken je toch door naar de huurder
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Bert77
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 01 mei 2022, 12:52

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Bert77 »

Dat maakt juist te duur voor de huurder
Laatst gewijzigd door Dafluc op vr 03 jun 2022, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Bob Diesel »

Als ik de huurprijzen zie
Dan doen die € 23 er niet meer toe
Ze huren toch

Die xtra ,verzekeringen voor verhuur zijn niet voor niets zo duur
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door AadenAnke »

Vindt eigenlijk best meevallen een bestuurder met waarschijnlijk weinig ervaring met zo’n soort voertuig ver weg in een vreemde omgeving dus best grote risico’s kosten van reparatie repatriëring e.d. Erg hoog alles bij elkaar groot risico op hoge kosten daar moet een premie tegen over staan waar ook nog op verdiend moet worden

Gr Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Dafluc »

Terug naar de vraag, namelijk welke camperverzekering voor de verhuur. Daarbij weer de aantekening dat namen noemen mag. Aanprijzen of afkraken niet. Wil je meer kwijt dan alleen de naam, stuur dan even een pb naar de topicstarter.
Afbeelding
pwhooftman
Berichten: 1808
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 23:26

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door pwhooftman »

Informeer eens bij Aveco en de NKC. Kijk ook naar de max leeftijd van de camper, en naar pechhulp en vervangende camper.
lucasnils
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 sep 2022, 16:10

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door lucasnils »

Vraag over verhuur:

De laatste tijd ben ik mij erg aan het verdiepen in het verhuren van een camper. Ik ben momenteel 24 jaar oud en samen met een compagnon wil ik deze winter een camper kopen om vervolgens te verhuren. Wij willen de camper via Goboony, Camptoo of Paulscamper verhuren. Verder zullen wij een advertentie op marktplaats plaatsen en voor de verhuur zullen wij ook inschrijven bij KVK.

Nu vroeg ik mij af of jullie tips hebben met het verhuren van je camper. Waar verhuur je je camper het liefst op?
Verder vroeg ik mij af aangezien wij nog niet heel veel ervaring hebben in het verhuren van campers of je tips hebt naar wat voor campers je ongeveer moet kijken? Ons budget is ongeveer 25.000,- en mijn voorgevoel zegt dat een camper voor maximaal 2 personen het best verhuurt.
Gebruikersavatar
Jazp
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 25 mei 2020, 11:37

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Jazp »

Je camper via zo’n platform af en toe verhuren is leuk om wat extra inkomsten te genereren. Wij hebben dit bij onze eerste camper een seizoen gedaan, via paulcamper (uitsluitend die ivm verzekering). Het viel toch tegen hoeveel gedoe het opleverde. Hoe voorzichtig de huurders ook zijn, een camper is nou eenmaal een complex en kwetsbaar apparaat. Je moet tussen boekingen echt rekening houden met tijd voor reparaties.

Als je het bedrijfsmatig gaat doen moet je er sowieso rekening mee houden dat je officieel geen recht meer hebt op kwart tarief en ik denk dat er beter renderende opties zijn.

Sinds kort hebben we als gewone auto een ducato l1h1 met dubbele cabine die we ook via SnappCar verhuren. Tarief is ongeveer de helft van een camper, maar er is het hele jaar door veel vraag naar en het is allemaal redelijke simpele techniek waar niet veel mis mee kan gaan.
Als ik op SnappCar kijk zie ik dat al dit soort busjes (in de grote steden) veel verhuurd worden, dus wellicht is dat een gunstigere business dan campers verhuren ;)
Dethleffs Globetrotter Alkoof op een Iveco Daily
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Camperverzekering verhuur

Bericht door Aloys »

Nu loopt dezelfde vraag in 2 topics tegelijk.

Gaan we hier verder: viewtopic.php?t=8481565
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten