camper-/kampeerwinkels in Tsjechië

Plaats reactie
cdeboed
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 mei 2022, 17:56

camper-/kampeerwinkels in Tsjechië



Bericht door cdeboed »

Goedenavond,

Iemand bekend met een goede camper-/kampeerwinkel in Tsjechië? Online is wel e.e.a. te vinden, maar het is al een aantal keer gebeurd dat het dan kleine zaken zijn die meer gericht zijn op kamperen met tent en toebehoren.

Mijn drukpomp heeft het waarschijnlijk begeven en, in plaats van terug naar Nederland (tour voor langere tijd door Europa), wil ik deze graag hier in Tsjechië laten vervangen.

Iemand tips voor een goede camper-/kampeerwinkel?

Groet,
Corné
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6338
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: camper-/kampeerwinkels in Tsjechië



Bericht door rongreven »

Even de app camper pro laden:

Screenshot_20220530-201306.jpg
Screenshot_20220530-201306.jpg (28.97 KiB) 3757 keer bekeken
Het geeft diverse plaatsen:
Bijlagen
Screenshot_20220530-201251.jpg
Screenshot_20220530-201251.jpg (94.34 KiB) 3757 keer bekeken
Groet, Ron Greven
cdeboed
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 mei 2022, 17:56

Re: camper-/kampeerwinkels in Tsjechië



Bericht door cdeboed »

Bedankt voor de tip! Contact gehad met meerdere gevonden bedrijven via de app, maar helaas was er of geen tijd voor het maken van een afspraak of de onderdelen waren niet aanwezig / op korte termijn te bestellen.

Gezien ik echt een "leek" ben op dit gebied heb ik besloten met de camper terug naar Nederland te touren. Kost even wat tijd (en geld :wink: ), maar dan weet ik zeker dat er ook geen misverstanden (door taalbarrière) ontstaan.
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: camper-/kampeerwinkels in Tsjechië



Bericht door rijschoollucassen »

Op de terugweg kom je door Oostenrijk en Duitsland. Daar zul je dan toch wel hulp kunnen krijgen. Daarnaast, het vervangen van een dompelpomp is heel simpel, een drukpomp nou ook bepaald geen hogere wiskunde. Eventueel wat hulp van een mede camperaar?

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9157
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: camper-/kampeerwinkels in Tsjechië



Bericht door gjvonk »

De NKC heeft instructie diy filmpjes op YouTube over het vervangen van waterpompen: zowel over een dompelpomp als over een drukpomp. Google maar eens op [camper waterpomp vervangen]. En watersport/jacht toebehoren zaken zullen toch ook wel waterpompen hebben?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Plaats reactie