Hulp gevraagd: Jokkmokk (Noord Zweden)

Gesloten
pieter01
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 mei 2022, 16:40

Hulp gevraagd: Jokkmokk (Noord Zweden)

Bericht door pieter01 »

Hallo campervrienden,

Zelf ben ik een enthousiaste fietser. Dit jaar ben ik van Amsterdam naar de Noordkaap gefietst. Dit was althans de bedoeling. Door een noodzakelijke medische operatie ben ik genoodzaakt geweest mijn fietsreis, met nog 6 dagen te gaan, voortijdig af te breken. Ik ben tot Jokkmokk gekomen. Het is mij helaas niet gelukt om mijn fiets en een deel van mijn bagage mee terug te nemen naar huis vanuit Jokkmokk. Ik moet dus nog een keer terug om mijn fiets in Jokkmokk op te halen...Ik heb beloofd dit uiterlijk in Augustus te doen.

Zijn er mensen die -wellicht op de terugweg van de Noordkaap- mijn fiets en drie tassen voor mij terug kunnen/willen meenemen naar Nederland? Het zou mij een rit van 5000 km schelen. Natuurlijk staat daar een taart en een grote bos bloemen tegenover! Mijn dank zou enorm groot zijn!

Inmiddels lijk ik iemand te hebben gevonden die half juni mijn spullen mee wil nemen. Zodra ik mijn spullen daadwerkelijk in Nederland heb zal ik dit bericht weghalen. Tot dan: in ieder geval bedankt voor de aandacht

Pieter
Laatst gewijzigd door pieter01 op do 02 jun 2022, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Beroepsreiziger

Re: Hulp gevraagd: Jokkmokk (Noord Zweden)

Bericht door Beroepsreiziger »

Je heb pb.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Hulp gevraagd: Jokkmokk (Noord Zweden)

Bericht door Dafluc »

Om dubbele antwoorden te voorkomen, zie hetzelfde topic bij Noorwegen: klik.
Afbeelding
Gesloten