camper route

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tommie1
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 04 dec 2019, 19:06

camper route



Bericht door Tommie1 »

goedemorgen alle mede camperaars, ik heb een camper van 8mtr,4,750kg, nu willen wij deze zomer de n260 door de spaanse pyreneeen van oost naar west doen,heeft een van onze leden dit wel eens gedaan,ik ben wel benieuwd naar hun bevindingen b,v,d gr tommie
Hymer s710
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 13:35

Re: camper route



Bericht door Hymer s710 »

Gereden met een vrachtauto goed te doen wel tijdrovend
Plutôt une étoile dans le pare-brise que sur la calandre
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: camper route



Bericht door hurktoilet »

Ha, hangt af van je route natuurlijk, maar herkenbaar. Ik heb daar aan de zuidkant van de Ordesa ook gekronkeld op wegen waar je je met 30 km/uur Max Verstappen waant (met dat verschil dat Max weet dat hij geen tegenliggers krijgt).
Dacht daar nog zeker twee uur te moeten rijden toen ik bij Vio een parkeerplaats met mooi uitzicht zag. Even gestopt, stonden nog meer campers, duidelijk niet van plan door te rijden. Nu doen ze in Spanje nog wel eens moeilijk en er zaten daar twee boswachtertypes in een infohut, dus mijn roestige Spaans maar eens uit de kast gehaald om te vragen of ik hier mocht overnachten: Pernoctar aqui en autocaravana? Geen probleem! Bleken er de volgende ochtend ook nog gratis busjes te rijden naar een prachtige wandelkloof (Añisclo-Ermita de San Urbez-Molino en cascade de Aso)...
Ik belandde op dat miniweggetje omdat de doorgaande weg langs die kloof, de Hu 631 in de zomermaanden kennelijk afgesloten is). De parking vind je op GPS 42.55013878267128, 0.05204123255865399
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Plaats reactie