Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45237
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door thole »

Satzat schreef:
za 17 jun 2023, 2:18
Update 16 juni 2023:

Over een week op donderdag 22 juni heb ik een controle afspraak bij mijn arts in het AZ Klina ziekenhuis. Hiervoor heb ik afgelopen woensdag bloed laten afnemen op PSA waarde. De waarde die voordat ik werd geopereerd was erg hoog, vandaag kreeg ik via het ETZ ziekenhuis de uitslag van deze bloedafname en de PSA is bijna nul (<0,01). Perfect dus!

Het gaat op dit moment ook een heel stuk beter. Krijg meer energie en gelukkig geen pijn meer. Met deze prachtige uitslag zie ik mijn controle bezoek aan de arts op 22 juni met vertrouwen tegemoet en kan nu het herstel verder gaan doorzetten.

Op 1 juni is Anita net als ik gestopt met werken en met pensioen gegaan. Met deze gunstige uitslagen en hopelijk verder goed herstel maken we al plannen voor het komend jaar. We willen misschien graag medio januari met de camper richting Marokko gaan om daar een paar maanden te overwinteren. De voorbereidingen zijn begonnen! Maar eerst nog de controle afspraak en horen van de arts hoe alles is verlopen.
Mario, succes bij de controle, het komt allemaal weer goed na de ellende die je hebt moeten door staan met die vreselijke pijnen ook nog.
Veel plezier bij de voorbereiding van jullie reis naar Marokko en wie weet komen we elkaar daar nog tegen volgend jaar :thumbup:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door limos07 »

Wie kan mij helpen om blz 5 te lezen?
Ik krijg steeds een tapatalk scherm met het vorige verhaal van salzet en niet het bericht dat “ thole” op blz 5 schrijft.
Ik heb niks met tapatalk
Ik ben benieuwd>> ik heb een iPad 7e generatie en pas geüpload naar 16 en nogwat
Nooit een probleem gehad, maar zelfs nu kan de GROTE BAAS UIT KAMPEN mij niet helpen.
Gr Gerrit
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door limos07 »

En nu kan ik het zelf lezen nadat ik hier een vraag heb gesteld
Gr Gerrit
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6402
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door rongreven »

Apple is wat trager als Android. :mrgreen:
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door Satzat »

Tot slot na één jaar in deze topic die een andere wending kreeg:

Vandaag zes weken na de operatie op controle geweest in Brasschaat. De operatie is heel goed gelukt, de kwaadaardige cellen zaten een paar millimeter van de snijrand, mooi op tijd dus!
Het eerste jaar om de drie à vier maanden terug op controle met steeds kort van te voren bloed prikken op PSA. Deze hoort als uitslag NUL te blijven, wat eigenlijk wel de verwachting is.
Na één jaar half jaarlijkse controle en daarna 1x per jaar. We blijven goed onder controle staan waarbij de arts verwacht dat alles goed blijft. :-B

Dank aan iedereen voor het medeleven en positieve reacties! :thumbup:
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
Lammerts
Berichten: 1558
Lid geworden op: zo 19 nov 2006, 15:07
Locatie: Noord Nederland

Re: Verandering reis van Spanje-Portugal naar Duitsland



Bericht door Lammerts »


.......

Groet, Elze.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510MN met Tapatalk

"Het blijft nooit, zoals het is geweest"......!
Plaats reactie