Medecamperaars gezocht Portugal

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Medecamperaars gezocht Portugal



Bericht door Cee Pee »

Er zit behoorlijk wat verschil in ANWB reizen en NKC reizen.😏
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 406
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 17:18
Locatie: Twente

Re: Medecamperaars gezocht Portugal



Bericht door freekvo »

Zelf als beginnende camperaars leek het ons in eerste instantie ook wel wat om samen met een paar andere koppels naar Portugal te rijden en/of door Portugal en Spanje te trekken. Je hebt dan wel direct aanspraak aan elkaar; op een CP of camping moet je maar afwachten wat er staat en na 18 uur gaat iedereen naar binnen om naar het journaal en GTST te gaan kijken.

Met wildvreemden moet je maar afwachten of het klikt. En wij zijn nogal op onze vrijheid gesteld en weten de ene dag nog niet wat we de volgende dag gaan doen. Of we veranderen onze plannen à la minute zonder aanwijsbare reden.
Met een groep zal dat niet gaan en dat weerhoudt ons vooralsnog om in groepsverband te gaan reizen. Dat zal bij ons op den duur alleen maar irritaties gaan geven (en natuurlijk bij de andere koppels ook).

Overigens zou ik eerder naar Griekenland (met de ferry niet over land) samen met een paar andere koppels willen gaan dan naar Portugal. Vraag me alleen niet waarom.....
Benimar Mileo 263 2017
Mercedes-Benz GLB 200 Automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Grace64
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 sep 2020, 10:29

Re: Medecamperaars gezocht Portugal



Bericht door Grace64 »

Wij, een stel 50 plussers, gaan graag mee naar Griekenland met onze camperbus.

Wanneer gaan we?:-)

Groet, Geke
Peco
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 15 nov 2021, 16:30

Re: Medecamperaars gezocht Portugal



Bericht door Peco »

Afgelopen april/mei 6 weken met een huur camper op pad geweest naar Spanje en Portugal, voor het eerst van ons leven.
Aangestoken door onze zoon en schoondochter, die met hun eigen camper op reis gaan.
Nu ben ik nogal een mensenmens al zeg ik het zelf, maar wat heerlijk om alleen te reizen, met niemand hoef je rekening te houden.
En aanspraak genoeg op CP en camping, leer je soms ook nog wat buitenlandse woordjes.
Maar wij zijn niet allemaal gelijk, de een houdt van de moeder en de ander van de dochter zullen we maar zeggen.
Dus reizen met anderen of in een groep prima als je dat wilt, altijd doen.
Ik kijk altijd naar het programma "We zijn er bijna" leuk om te zien, maar niet voor ons.
Camper_01

Re: Medecamperaars gezocht Portugal



Bericht door Camper_01 »

Ben je niet de enige
Plaats reactie