Smeer het geheel goed in met vaseline en draai het goed vast.
Omdat t een electrische overgang is kan er altijd corrosie optreden.
Dus beschermen.
Elektra reviseren
-
- Berichten: 6871
- Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
- Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.
Re: Elektra reviseren
U wilt toch iets van elektra weten?
Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652
Schema maken? viewtopic.php?t=8479767
Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652
Schema maken? viewtopic.php?t=8479767
Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Re: Elektra reviseren
Ik heb zo'n zekeringkast om alle verbruikers op aan te sluiten met een positieve en negatieve pool ingebouwd. Moet ik die negatieve pool dan verbinden met de massa of met de min van de accu? Of maakt het niet uit welke?
Misschien domme vraag maar ik word wat ziek merk ik en mijn brein werkt niet zo lekker mee.
Misschien domme vraag maar ik word wat ziek merk ik en mijn brein werkt niet zo lekker mee.
- henk en lila
- Berichten: 3888
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
- Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
- Contacteer:
Re: Elektra reviseren
Maakt niet zo veel uit met een lichte voorkeur voor die minpool van de accu want dat scheelt weer twee overgangsweerstanden. En dikte in verhouding met de dikte van je plus kabel die naar de plus-verdeler gaat.
Beterschap.
Beterschap.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).