Route naar Albanie via Dubrovnik?

Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8935
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door kampo »

Vergeet niet na te kijken of je verzekering wel geldig is voor al de landen waar je door gaat !

Misschien moet je voor bepaalde landen als eigenaar, ook een document opstellen waarin je toestemming geeft aan een andere persoon om met je voertuig te rijden. Die heb ik standaard in mijn camper liggen, met zegel van de gemeente.
Groeten Kampo
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Eric van den Heuvel »

Super tip! Daar is over nagedacht.
Yank75
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 mar 2022, 15:00

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Yank75 »

Hi Kampo
Thanks voor de tip ik ga het checken. De verzekering had ik gedaan dat van het rijden moet ik ff nakijken.
Niemand realiseert zich hoe mooi het is om te reizen totdat men thuiskomt en zijn hoofd legt op zijn oude vertrouwde kussen.
Gebruikersavatar
Mijlpaal
Berichten: 320
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:07
Locatie: Het Westen

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Mijlpaal »

Yank75 schreef:
di 31 mei 2022, 7:12
Ik vlieg vanuit Izmir terug.
Als je niet de Turkse nationaliteit hebt, zal dat terugvliegen niet lukken, ze houden je echt bij de paspoortcontrole tegen. Je kunt alleen het land verlaten mèt het voertuig waarmee je Turkije binnenkwam.

Een verklaring dat er iemand anders in mag rijden gaat je niet helpen, zoiets kan alleen als de gemachtigde met het voertuig het land binnenkomt en weer met dat voertuig Turkije verlaat.
Yank75
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 mar 2022, 15:00

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Yank75 »

Dank je wel voor de reactie
Niemand realiseert zich hoe mooi het is om te reizen totdat men thuiskomt en zijn hoofd legt op zijn oude vertrouwde kussen.
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Eric van den Heuvel »

En..... hoe is het afgelopen? Groet Eric
Yank75
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 mar 2022, 15:00

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Yank75 »

Ik hou jullie op de hoogte ik vertrek vandaag rond 16.00 vanuit Limburg richting Dubrovnik. Daarna langzaam richting Izmir.
Niemand realiseert zich hoe mooi het is om te reizen totdat men thuiskomt en zijn hoofd legt op zijn oude vertrouwde kussen.
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Eric van den Heuvel »

Goeie reis, zorg dat je airco in orde is. Hier 35° en nog 2 weken. Groet. Eric
Yank75
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 mar 2022, 15:00

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Yank75 »

Hi Eric ja lekker warm hier zitten nu op camping Kate in Mlini. Morgen verder richting Montenegro. Waar zitten jullie dan.
Niemand realiseert zich hoe mooi het is om te reizen totdat men thuiskomt en zijn hoofd legt op zijn oude vertrouwde kussen.
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Eric van den Heuvel »

Wij....... Wij wonen in zuid West Hongarije, niet zover van jullie nu vandaan. Groet Eric
Yank75
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 mar 2022, 15:00

Re: Route naar Albanie via Dubrovnik?



Bericht door Yank75 »

Voor de liefhebbers een kort verslag;
Ondertussen al bijna een week terug van een fantastische reis. De reis die begon, na 2,5 dag rijden, op de camping Kate bij Dubrovnik. We waren 2 dagen te vroeg, dan werd de brug geopend, dus mochten nog fijn stukje Bosnië meepikken. Na Dubrovnik via Montenegro, meer van Kotor. Richting het meer shkoder daar 3 nachten op camping met zwembad gestaan. Vervolgens richting Berat om daarna weer richting de kust van Albanië naar het zuiden te rijden. Dat was wel 1 van de hoogtepunten van de reis. Fantastische kustweg op en af met vele uitzichten om vervolgens weer een typisch Albanees dorpje tegen te komen. Halverwege een camping volgende dag doorgereden naar ksamil. Waar een mooi Albanees gezin en mooie camping en heel gastvrije camping runt. De reis vervolgd over het pontje bij Butrint richting Griekenland. Via meteora allexandrapoulis naar Turkije. Na 2 uur waren we door de douane en zaten we in Turkije. Hier was de nieuwe brug over de Dardanellen wel open. In Turkije nog 2 campings onderweg gehad om uiteindelijk te eindigen in Kushadashi. Mij. Zus afgehaald van het vliegveld in Izmir. 4 dagen erna hebben ze ons weggebracht en zijn we zonder vragen over de camper zo door de douane gelopen. Mijn zus reist nu nog 2,5 maand door Turkije en de Balkan met de camper.
Niemand realiseert zich hoe mooi het is om te reizen totdat men thuiskomt en zijn hoofd legt op zijn oude vertrouwde kussen.
Plaats reactie