Bridgedrives en overwinteren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 406
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 17:18
Locatie: Twente

Bridgedrives en overwinteren



Bericht door freekvo »

Zijn er ook campings/CP's in Spanje waar in de winterperiode regelmatig bridgedrives worden georganiseerd? Ik bridge zelf niet maar mijn vrouw wel. In combinatie met tai-chi op de camping/CP zou ik haar dan kunnen overhalen om voor een langere tijd op een camping/CP te overwinteren.
Benimar Mileo 263 2017
Mercedes-Benz GLB 200 Automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Bridgedrives en overwinteren



Bericht door AadenAnke »

Ik weet dat er in Frankrijk in het voor en na seizoen campings zijn waar gebridged wordt of dat in Spanje in de winter ook zo is heb ik geen idee van. De nbb (Nederlandse Bridge Bond) had een jaar of 15 geleden stickers om op campers/caravans te plakken zodat bridgers elkaar konden vinden. Heb 4 jaar lang met zo’n sticker rondgereden biedingboxen en boards bij ons in de camper geen partijtje bridge gespeeld :lol: de eerste reis met de nieuwe zonder sticker kwam er een man langs op de CP die ons direct was opgevallen (werkte echt onze irritatie op) hij vroeg of wij toevallig konden bridgen? Nee helaas dat kunnen we niet :lol: misschien dat je via het bridgeblad van de nbb een oproep kan doen. Zelf heb ik weleens overwogen om te kijken om iets van een bridge camperreis te organiseren mogelijk is maar toch maar niet aan begonnen. Heb zelf een aantal jaren bij grote drives gearbitreerd (strandrive in Scheveningen en diverse kroegentochten) een mooie sport die helaas door Corona een flinke tik heeft gehad :shh:

Gr Aad
Plaats reactie