Camperreis Nederland - Kroatie(kust) - Griekenland

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Camperreis Nederland - Kroatie(kust) - Griekenland



Bericht door jaap van duijn »

Wie van U heeft de rit van Kroatie via de kust - mag ook stukje binnen land zijn naar Grieken land en daar rond getoerd en gekampeerd gedaan.
Alleen hebben hu op de foto weinig van Grieken land aan gedaan denken we.
Daar moet ik denk Charles Franconi voor hebben :) (schrijf ik het goed)
Zie de foto als voorbeeld.
En terug met de veer pont over naar zuid Italie en zo naar huis

We willen deze gaan doen maar zoeken leidraad.
Hoor graag - groeten Jaap van Duijn.
Bijlagen
Reis-Croatie-Italie.JPG
Reis-Croatie-Italie.JPG (79.47 KiB) 21413 keer bekeken
Gebruikersavatar
1934
Berichten: 241
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 5:39
Locatie: Onderweg

Re: Camper reis Nederland - Croatie(kust) - Griekenland



Bericht door 1934 »

Mooie route al meerdere keren gedaan,gaat vanzelf weet niet in welke maand jullie willen gaan maar houd rekening met behoorlijke wachttijd in hoogseizoen aan de grens met Albanië, wij nemen hem altijd s,morgens echt vroeg,wachttijden in de zinderende hitte van 4 uur komen voor.
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Camper reis Nederland - Croatie(kust) - Griekenland



Bericht door jaap van duijn »

@1934,

Bedankt voor je berichtje, maar eigenlijk zoek ik meer.
Wil meer weten van e.a. we hadden een NKC route als plan, maar willen nu meer langs de kust en dan Griekenland pakken.
Die mensen die de route op foto hadden komen al heel dicht bij ons plan alleen nog meer rond reizen daar.
Maar goed begin is er, ik zie overtochten met ferry's en zo en kan daar ook al mee zoeken.

Dank en groeten Jaap van Duijn.
Gebruikersavatar
1934
Berichten: 241
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 5:39
Locatie: Onderweg

Re: Camper reis Nederland - Kroatie(kust) - Griekenland



Bericht door 1934 »

Hoi Jaap,

Die ferry overtochten hoef je niet voraf te boeken hoor mits je een dagje kunt schuiven,zelfs in het hoogseizoen lukt dit altijd op die bestemmingen.
Qua bezienswaardigheden is er enorm veel te doen en te zien,ik kan je best wat aanraders geven maar belangrijker is denk ik te weten in hoeveel tijd (weken) je deze trip wil doen.

Groet
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Camperreis Nederland - Kroatie(kust) - Griekenland



Bericht door jaap van duijn »

@1934,

We willen daarvoor van plm. 1e juni t/m 1/2 juli voor uit trekken inclusief de reis van Nederland uit en terug.
En willen juist waar de "geoefende" camperaar de weg weet gaan, die toeristische plaatsen zien we al genoeg zoals Acropolis.
En via Croatie trekt mij omdat ik meer als 20 jaar met die mensen gewerkt heb, en zelfs mij verstaanbaar kan maken :) een plusje daar.
Verder zien wij alles als "het is wat het is", Istrie en tot Zadar zijn we geweest (moesten noodgedwongen terug huiswaard) toen nog met caravan.
In Pula schepen die gebouwd werden begeleid daar weten we ook de weg, nu dus zuidelijker en zeker Split aan doen.
Verder zijn we niet te veel eisend, willen af en toe aan de paal, toilet tank legen, vuil water afgeven en schoon in nemen.
Groeten Jaap van Duijn.
Gebruikersavatar
rbisdom
Berichten: 2323
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:13
Locatie: Rotterdam

Re: Camperreis Nederland - Kroatie(kust) - Griekenland



Bericht door rbisdom »

wij zijn ook via de kust naar Griekenland gegaan en via macedonie en servie terug. Van de 4 weken bleef zo maar 6 dagen griekenland over. voor griekenland moeten we dus nog een keer terug, deze reis zullen we echter nooit meer vergeten, zo mooi.
Groetjes,

Rob

Pluk de dag, het leven is zo kort!
Knaus Traveller 685 1997 op Fiat Ducato 230

Afbeelding
Plaats reactie