Overtocht Sardinie met 2 honden

Plaats reactie
Bonkers
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 17:40

Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door Bonkers »

In vervolg op mijn eerste vraag. Zijn er buiten de hutten en het dek nog binnen gelenheden om te verblijven met je hond. Of is het zo dat als je geen hut te pakken krijgt je de hele tijd op dek moet verblijven

thnx alvast
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: overtocht sardinie met 2 honden



Bericht door TestCase »

Vanwaar vertrek je naar Sardinië, Genua of Livorno? Ik neem aan Genua, dan is een slaapplek verplicht als ik mij dat goed herinner. Een slaapplek is een hut of de vliegtuigstoelen die natuurlijk ook 'binnen' staan. Veel mensen slapen daar trouwens gewoon op de grond i.p.v. in die stoelen. Bij je camper kun je niet komen tijdens de reis en het gas moet afgesloten zijn, controle, dus denk aan koelkast. Je kunt wel de hele reis buiten komen, maar of er een speciale hondenplek buiten is dat weet ik niet, vaak wel.

Onze reis was +/- 10 jaar geleden.

//Kees


AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
CaradoT135
Berichten: 2297
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: overtocht sardinie met 2 honden



Bericht door CaradoT135 »

Bonkers schreef:
ma 04 apr 2022, 17:52
In vervolg op mijn eerste vraag.
Waarom open je een nieuw topic? Je had deze vragen ook bij die andere kunnen stellen.
Toen wij vanaf Piombino gingen duurde de reis ± 5 uur, het weer was prachtig we hebben op het dek gezeten. Naast ons zat een een jonge dame met een hondje, niks mis mee.

dame met hond.JPG
dame met hond.JPG (62 KiB) 10858 keer bekeken
Bonkers
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 17:40

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door Bonkers »

Waarom een reactie als je alsnog geen antwoord op mijn vraag geeft. Wij vertrekken om 10 uur s'avonds vanuit livorno Iets andere tijd zone dan schijnt de zon in ieder geval niet. En weet de bikini mevr dat je haar foto over het internet verspreid ?? MAar toch bedankt
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8370
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door EasyBee »

Omdat je vertrekpunt en -tijd niet in deze vraag staat, misschien?
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Bonkers
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 17:40

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door Bonkers »

het heeft helemaal niets met de tijd te maken, de vraag was en is zijn er plekken buiten het dek waar je met de hond mag verblijven ???
Bonkers
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 17:40

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door Bonkers »

Inmiddels zelf onderzoek gedaan en tickets geboekt bij Corsica Sardinia Ferries. Of het de voordeligste is zal wel niet maar je mag met de hond overal komen en zelfs in het restaurant is een gedeelte voor mensen met een hond Perfect geregeld dus Aanradertje
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4153
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door beatrix18 »

"Inmiddels zelf onderzoek gedaan "

Wij hebben ook honden gehad.
Zijn daar ook (wel of niet) mee op vakantie geweest.
Wij deden dan ook zelf even onderzoek naar de mogelijkheden
Natuurlijk kan je dan nog naar tips informeren op een forum....
Maar als ik (de toon in) dit draadje lees:
Heb je een liefdevol pension voor de honden overwogen?
(Dit natuurlijk i.v.m. de mogelijkheid van de hoge temperaturen :shifty: )

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Bonkers
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 17:40

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door Bonkers »

Ja beste Peter in mijn onwetenheid ging ik er van uit dat je op dit forum ervaringen en tips met elkaar deelt. Als je eerst onderzoek doet en daar je conclusies aan verbind heeft dit en vele andere fora niet zo heel veel nuttigs meer te melden. Want op iedere vraag in dit forum kan je via google een antwoord vinden.

Helaas zijn er altijd mensen die fora's claimen. En daarmee het topic kapen. Terug redeneerend Stel ik een vraag. Heb ik geen enkel nuttig antwoord gehad. En als laatste iemand die wederom met vaagheden omhult. En mij gaat vertellen hoe ik met mijn honden om moet gaan. En dit op een verwijtend toontje.

Lees en geef wel of geen antwoord. Moraal ridderen moet je denk ik ergens anders doen. Je mag me aanspreken als ik buiten de lijntjes kleur maar dat is hier niet het geval.
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4153
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door beatrix18 »

Fijne vakantie! :thumbup:

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Overtocht Sardinie met 2 honden



Bericht door TestCase »

Sorry maar me dunkt dat mijn antwoord in ieder geval de helft van je vraag, over de slaapplek, beantwoord heeft.

Toch een fijne reis toegewenst, het is een leuk eiland.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie