Areas Autocaravanas

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Areas Autocaravanas



Bericht door MonRoe »

Ik kwam de volgende website tegen https://areasautocaravanas.com/en/. Via deze website kan je camperplaatsen vinden en reserveren. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben en hoe is die ervaring? Werkt het reserveren goed?

Nu willen wij het liefst op de bonnefooi rondreizen, maar soms is het makkelijk als je bijv. naar de grotere steden gaat zoals Sevilla, Granada en Valencia om een dag of 2 van te voren te kunnen reserveren zodat je zeker weet dat je er terecht kunt.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Areas Autocaravanas



Bericht door B1gcheese »

Interessant, ze hebben ook een app zie ik. Mogelijk probeer ik het uit als we volgende maand op pad zijn.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie