Garmin onderdelen?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Garmin onderdelen?



Bericht door saagstree »

Van mijn Garmin Oregon 650t fiets navi is het dekseltje van de baterijen gebroken op dat klepje zitten gleuven om de navi op de stuurhouder vast te klikken.
Gekocht 7 jaar geleden bij Waypoint nu melden ze mij dat ze het niet kunnen leveren.
Bij Garmin zelf kom ik ook niet verder moet bellen maar kom in de wacht en we zijn nu in Italie.
was ruim 400 euro dus geen simpele navi we gebruiken hem alleen af en toe als we in buitenland stukje gaan fietsen.
Iemand adres voor onderdelen van Garmin.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Garmin Onderdelen?



Bericht door rijschoollucassen »

Even voor je op marktplaats gekeken, wordt helaas geen toestel voor onderdelen aangeboden. Wij vertrekken eind deze week naar Italië, gaan daar wel een paar weken over doen.

Succes,

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door saagstree »

Bedankt had ik ook al gedaan.
Een beetje raar dat Way point niet even bij Garmin zo een plaatje probeert te bestellen voor je, in plaats van een mail te sturen, hebben we niet.
wij zijn nu bij onze zoon nieuwe keuken plaatsen en willen na de Pasen terug rijden.
Welke route nemen jullie op de heenweg?
geniet van elk vrij uurtje
wilko
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 11:50
Locatie: Emmen

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door wilko »

Ik heb in het verleden via eBay een achterkant voor een GPSmap 60 besteld i.v.m. los laten van het rubber. Mijn 3e Garmin outdoor GPS toestel en hebben allemaal hetzelfde euvel.
Jammer want verder zijn het top toestellen.
Gebruikersavatar
HaasjeGaatMetCamper
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 06 sep 2021, 19:19

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door HaasjeGaatMetCamper »

Ik zag op eBay een advertentie van een Rus dier zo'n achterkant verkocht, maar die was tot 2030 afwezig. Zal el iets met de sancties te maken hebben. Het lijkt me een vreemde voren,die niet snel na te tekenen is om zelf te printen . Zag ook geen model op thingiverse, dus dat is ook geen optie. Jammer.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door MonRoe »

Als die nog wel werkt zonder achterkant bijv met een siliconen hoesje, kan je ook kijken of je een ram-mount kan kopen voor op je fiets. Dat gebruiken wij voor onze garmins, zowel in de auto, camper, motor en fiets.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door rijschoollucassen »

@saagstree,

Zijn we nog niet helemaal uit, willen het sowieso wat rustig aan doen met de kilometers. Geen tolwegen, en uiteindelijk langs Monaco door naar Italië. Half juni moeten we weer even in Nederland zijn voor een familiefeestje. Zuid Italië laten we nog even liggen voor een volgende trip. Uiteindelijk is ons huis weer verhuurd tot 1 november, dus is er genoeg ruimte voor een volgende bestemming. Of dat dan de rest van Italië wordt weten we nog niet.

Groet,

Jaap.
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
NoStress
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 13:49
Locatie: geen

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door NoStress »

En uit Engeland met google vind ik daar wel een paar leveranciers van "parts" .
Laatst gewijzigd door NoStress op zo 16 okt 2022, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door saagstree »

ga daar eens zoeken , bedankt.
De getoonde deksel is van de GPSMAP serie niet van de Oregon serie.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
peterkon
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 okt 2020, 19:31
Locatie: oosterhout

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door peterkon »

saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Garmin onderdelen?



Bericht door saagstree »

Bedankt maar dat is een bevestiging om de gps op je stuur vast te klikken.
maar hopelijk is het probleem opgelost , ik had op het fietsforum hetzelfde gevraagd en daar is iemand met gevallen Oregon die helemaal stuk is maar de achter plaat is nog wel heel hij stuurt hem op en als het past neem ik hem voor 15 euro over.
bedank voor het mee denken.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Plaats reactie