Wasstraat camper Alicante

Plaats reactie
bloot015
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 17 aug 2003, 12:55
Contacteer:

Wasstraat camper Alicante



Bericht door bloot015 »

Bestaat er een overzicht van camper-wasstraten in de regio Alicante? Het liefst waar je ook het dak kunt schoonmaken om het saharazand weg te kunnen spoelen.
Nico Bloot

Bezoek ook mijn website ::Griekenland Camperland:: http://www.griekenlandcamperland.nl
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51316
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wasstraat camper Alicante



Bericht door Kroppie »

is geen antwoord op je vraag, maar komt nu weer even terug, toen ik jaren 70, voor het eerst die richting op ging met vakantie vond ik het heel stoer staan om zo vuil mogelijk terug te komen, zo van ,kijk eens waar ik allemaal geweest ben, wassen kwam thuis pas weer aan de orde.
leuk
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31982
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Wasstraat camper Alicante



Bericht door Bob Diesel »

Zoeken op truck wash
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3249
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Wasstraat camper Alicante



Bericht door Going »

De meeste wasplaatsen hebben behalve de overdekte handwas ook aan de zijkant een hoge met een trapje naar platform.
Wij vonden dat platform altijd te laag voor het dak. Ik gebruik de eigen ladder om op het dak te komen. Dan staat mijn ega bij de automaat. Ze gooit geld in en op mijn verzoek drukt ze op 1 en/of stop en/of 2 en zo verder totdat het dak in de juiste volgorde is schoongemaakt.
Natuurlijk gooit ze ook de munten in de automaat. Met deze samenwerking is het dak en later de buitenkanten het vlugste en voordeligste schoon.
Door niet teveel geld in één keer in te werpen heb je ook gratis de tijd om na de zeep je eigen bezem te gebruiken voor intensiever schoonmaak. Het geld loopt vaak door ook bij niet spuiten.
Wij hebben de camper zo al menig keer schoongemaakt en vonden dit het gemakkelijkst. Een truck wasstraat hebben we geprobeerd maar dat kan het dak niet doen wegens de luiken, satelietdisk en zonnepanelen.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Plaats reactie