Skien in Noorwegen/Zweden

Met de camper naar de sneeuw!
roma
Berichten: 4525
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door roma »

Ah, is weer eens gegumd.🤢 Dat van de Lofoten was grapje. Had je wel begrepen met de Smilies. Was bedoeld om je de enorme afstanden in zo’n kort tijdsbestek te laten zien. Maar grapje mag hier niet.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door Aloys »

Goed gezien! De spijker op zijn kop zogezegd! :mrgreen: :lol3:
Want als een ontsporend bericht na een grapje helemaal de verkeerde kant op gaat, nee, dan mag dat niet...

Ook interessant: de regels m.b.t. het leveren van kritiek op de moderatie... :wink:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door AadenAnke »

Ik stel voor daar een onafhankelijk lid voor te benoemen ik draag Bob Diesel voor :lol3: :cheers:

Gr Aad
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door Reisbijbel »

In Idre Fjall is een mooie camping op de piste. Wij zijn een week naar Zweden gegaan, maar wel Meg de boot. Vanuit daar met stops naar Dalarna gegaan. Wij vonden het prima te doen en een geweldige reis gehad!
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Gebruikersavatar
Pebblesbert
Berichten: 220
Lid geworden op: di 13 dec 2005, 0:23
Locatie: Delft

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door Pebblesbert »

Update: Net 2 dagen leuk geskied in Isaberg. Maar na twee dagen skien heb ik die 5 pistes hier nu wel gezien! Morgen naar Dalarna, Romme Alpin en vandaar door naar Falun en het Runn meer. Daar nog even natuurijsschaatsen en we kunnen weer terug met de boot Trelleborg - Travemünde.
Ik denk dat we geluk met het weer hebben! In ieder geval heb ik tot nu toe geen sneeuwvlokje op welke weg dan ook kunnen ontdekken.
Mercedes Marco Polo V250 4matic
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4153
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Skien in Noorwegen/Zweden



Bericht door beatrix18 »

De plannen zijn dus aangepast. Top!
Wij zijn net terug uit het Sauerland waar nog net voldoende sneeuw lag.
Veel (winter)plezier nog!

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Plaats reactie