Tickets veerboot Denemarken - Noorwegen te koop

Plaats reactie
Matthijs den Haan
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 feb 2022, 20:51

Tickets veerboot Denemarken - Noorwegen te koop



Bericht door Matthijs den Haan »

Hoi allen,

Vorige jaar waren we van plan om met de camper naar Noorwegen te gaan, maar vanwege covid maatregelen kon dit toen niet doorgaan. We hebben onze tickets voor de overtocht aangepast naar 2022, maar nu verwachten wij rond die tijd een baby en kan het dus wederom niet doorgaan. We hebben daarom besloten om de tickets voor de overtocht te verkopen.

Wij bieden ons ticket voor de ferry overtocht van Hirtshals (Denemarken) naar Kristiansand (Noorwegen) te koop aan voor €250. Huidige prijs bij aanbieder is €475.

Het ticket bevat het volgende:
- Passagiers: 2 Volwassen en 2 Kind Passagiers
- Lengte van het voertuig: tot 8 m
- Hoogte van het voertuig: tot 3 m
- Ticket is geboekt bij Direct Ferries, uitvoerend is Fjord Line

Het ticket is geboekt voor vertrek op za 06 aug - 17:00, maar valt gratis te wijzigen naar een andere datum in 2022, ander voertuig wat maximaal even groot is, of andere passagiers. Eventueel kan het ticket ook uitgebreid worden met meer passagiers of een groter voertuig tegen bijbetaling.

Reizen in een reisgezelschap? Wij bieden nog een tweede ticket aan, voor een camper met twee volwassenen.

Groet, Matthijs en Eline
gerard1955
Berichten: 529
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 17:08
Locatie: Rijen (gilze-rijen)

Re: Tickets veerboot Denemarken - Noorwegen te koop



Bericht door gerard1955 »

Hallo Matthijs,
Ik krijg het idee dat dit een retour is.tenminste, als ik eenzelfde overtocht boek bij colorline in 2022 kost me dat enkele reis 197 euro. Camper 7 meter, 280 hoog 4 personen.
Of is het echt een enkele overtocht? Ik wil ook in 2022 weer naar Noorwegen. (En terug :P )
Groet gerard
Ervaring is als een lamp op je rug; Het verlicht slechts de weg achter je!
Plaats reactie