Maximum snelheid in Spanje

Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5663
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Maximum snelheid in Spanje



Bericht door Camperic »

Ik heb niets mbt toegestane snelheid geschreven.
Er wordt hier steeds weer commentaar gegeven wanneer iemand schrijft dat hij 100km/u rijdt met camper, laat staan 110km/u of zelfs 120km/u. Wow :crazy:
Uiteraard als dat is toegestaan :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2144
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Maximum snelheid in Spanje



Bericht door jaap van duijn »

@Camperic,

Commentaar of niet, ik rij en houd mij aan de aangewezen snelheden, waarbij mijn snelheid maximaal 100km/u zal zijn, liever 95km/u.
Omdat ik voel dat de camper met 3,5ton op de weg toch een ding is EN het brandstof verbruik dan redelijk blijft van 10 liter op 100km en neen geen tuning laten doen een gewone standaard af fabriek instelling.

Fijne dagen nog Jaap van Duijn.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5663
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Maximum snelheid in Spanje



Bericht door Camperic »

Prima toch, doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt :thumbup: en laat anderen dat ook zonder commentaar doen (in het algemeen bedoeld). Beide uiteraard binnen wettelijke grenzen
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
MarceldeHoog
Berichten: 790
Lid geworden op: za 24 okt 2015, 13:17
Locatie: Den Haag

Re: Maximum snelheid in Spanje



Bericht door MarceldeHoog »

Vindt het wel fijne waarschuwing voor wat betreft het bebouwde kom deel. Staat dat altijd aangegeven, of moet je zelf de conclusie trekken dat je maar 20 mag op sommige plekken?

Voor de snelweg voor ons geen probleem: Rij zelden boven de 100km/u. De bus kan royaal harder, maar ik vindt het gewoon fijner rijden in zo'n zwaar voertuig, en het is natuurlijk stukken voordeliger qua brandstof.
Fiat Ducato L3H2 2012 2.3 zelfbouw, eindelijk klaar!
Plaats reactie