Oyster connect?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JaapB
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 10:02
Locatie: 8x

Oyster connect?



Bericht door JaapB »

Zijn er ervaringen met de Oyster Connect?
Bijlagen
1A6636A2-673F-4FFA-93D7-A94C18A5764A.jpeg
1A6636A2-673F-4FFA-93D7-A94C18A5764A.jpeg (236.55 KiB) 1101 keer bekeken
Dethleffs Trend T7017, automaat, 150Pk, 2018.
Eric-jan
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 14 mar 2021, 9:58

Re: Oyster connect?



Bericht door Eric-jan »

Wat ik vernam van de dealer dat het leuk is maar nog niet top
Wat kinderziektes
Ik heb er zelf geen ervaring mee
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Oyster connect?



Bericht door appellover »

Dure 4G router,maar wel mooie antenne,begrijp er uit dat de simkaart op dak is.
“ Let op :Dit is geen oplossing om onbeperkt tv te kunnen kijken”.
Vreemd als je onbeperkt bundel hebt.
Maar als je vaak geen 4G kan ontvangen wel mooi ding.
Mijn ervaring is dat het in west Europa ook prima gaat met een router of telefoonhotspot.
Gr.Ron.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Toemke
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 feb 2018, 16:53
Locatie: België of onderweg

Re: Oyster connect?



Bericht door Toemke »

Zat initieel in mijn verlangljstje tot ik zag dat de Sim kaart in de antenne zit, maw op het dak.
Onbeperkte data bundels hebben meestal toch een beperking in het buitenland.
Lang verhaal kort. Gekozen voor een Poynting MIMO antenne (Wifi, LTE en GPS) met Teltonika router dual sim. Handig om een pre-pad data kaart in het buitenland bij te steken.
Mijn ervaring is dat een telefoonhotspot in Europa niet altijd voldoende is. Ik raad een externe antenne aan in gebieden met zwak LTE signaal. (een zwak signaal ontvangen in de camper maakt het logischer wijze nog zwakker)
Nu: - - - -
Toen: FIAT DUCATO P.L.A. S701