Mercurius zette me op het juiste spoor! Om in de juiste richting te kunnen zoeken
als de TS later nog ff laat weten wat de kosten zijn/waren in Lelystad dan hebben meer mensen hier wat aan. Dat zal ergens tussen de 380 en 1800 euro liggen schat ik.
Technisch minimale massa camper
Re: Technisch minimale massa camper
Dag allemaal
Ik had via een keurmeester hogere pief in zoetermeer een mailadres van iemand die bij de importeur werkt.
Deze was in eerste instantie niet zo heel blij dat zijn mailadres zomaar doorgegeven was aan mij maar gaf mij in eerste instantie te kennen dat er dus van hun kant uit niets aan de gegevens wat betreft gewichten verandert kon worden.
Nadat op het forum duidelijk werd dat het waarschijnlijk om de remweg ging, Heb ik deze meneer een mailtje gestuurd met de vraag of er wel een m1 remcertificaat afgegeven kan worden.
Hierop kreeg ik direct antwoord dat hij inmiddels zelf al contact had met de rvt/rdw man in zoetermeer en in afwachting van zijn antwoord was.
Dus kan misschien even duren maar wordt vervolgd.
Ik had via een keurmeester hogere pief in zoetermeer een mailadres van iemand die bij de importeur werkt.
Deze was in eerste instantie niet zo heel blij dat zijn mailadres zomaar doorgegeven was aan mij maar gaf mij in eerste instantie te kennen dat er dus van hun kant uit niets aan de gegevens wat betreft gewichten verandert kon worden.
Nadat op het forum duidelijk werd dat het waarschijnlijk om de remweg ging, Heb ik deze meneer een mailtje gestuurd met de vraag of er wel een m1 remcertificaat afgegeven kan worden.
Hierop kreeg ik direct antwoord dat hij inmiddels zelf al contact had met de rvt/rdw man in zoetermeer en in afwachting van zijn antwoord was.
Dus kan misschien even duren maar wordt vervolgd.
Re: Technisch minimale massa camper
Hean, heb je inmiddels een update voor de trouwe volgers van dit forum? bedankt.
Re: Technisch minimale massa camper
Ach ik raak er bijna aan gewend op dit forum. Je probeert uit te leggen hoe het zit. En vervolgens oorverdovende stilte. Zou leuk zijn om te horen of het wel of niet gelukt is.
Maar zo staan er nog veel meer topics open zonder uitslag na gegeven info. Vaak startende met een hoop bombarie en dan niks meer.
Maar zo staan er nog veel meer topics open zonder uitslag na gegeven info. Vaak startende met een hoop bombarie en dan niks meer.
Re: Technisch minimale massa camper
Helemaal mee eens. Heb je een vraag en de oplossing of het probleem is opgelost meldt het dan even zodat anderen er in de toekomst ook wat aan hebben. Weet dat het niet kan maar het zou een verplichting moeten worden hier op het forum.
Laatst gewijzigd door Dafluc op vr 29 jul 2022, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
- pepon
- Berichten: 2418
- Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
- Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
- Contacteer:
Re: Technisch minimale massa camper
Tja, herken het probleem.
Ts Is niet meer gezien hier na januari.
Je kan nog even een PB of Mailbericht proberen.
Groet, Ron.
Ts Is niet meer gezien hier na januari.
Je kan nog even een PB of Mailbericht proberen.
Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
-
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 13:41
- Locatie: Roosendaal
Re: Technisch minimale massa camper
Wat T.S ook kan proberen is om zijn bus te exporteren naar Belgie ,daar de bus als camper goedgekeurd te krijgen en vervolgen weer terug naar Nederland te importeren.
( Misschien dat the Bridge in Herentals( Kareltje Cola) iets voor hem kan betekenen.
Een kennis van mij ( die APK controleur was bij een hele grote trailerwerkplaats deed dit met een ,uit de US ge importeerde truck ,waar men in NL niet mee door de keuring kwam.
In Belgie goedgekeurd en op Belgisch kenteken gezet ,en daarna bij de RDW aangeboden voor een NL kenteken.
Van Belgisch naar NL kenteken was een fluitje van een cent.
( Misschien dat the Bridge in Herentals( Kareltje Cola) iets voor hem kan betekenen.
Een kennis van mij ( die APK controleur was bij een hele grote trailerwerkplaats deed dit met een ,uit de US ge importeerde truck ,waar men in NL niet mee door de keuring kwam.
In Belgie goedgekeurd en op Belgisch kenteken gezet ,en daarna bij de RDW aangeboden voor een NL kenteken.
Van Belgisch naar NL kenteken was een fluitje van een cent.