Technisch minimale massa camper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
tonic
Berichten: 2444
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door tonic »

Mercurius zette me op het juiste spoor! Om in de juiste richting te kunnen zoeken :bow: :clap:

als de TS later nog ff laat weten wat de kosten zijn/waren in Lelystad dan hebben meer mensen hier wat aan. Dat zal ergens tussen de 380 en 1800 euro liggen schat ik.
Hean
Berichten: 13
Lid geworden op: di 04 jan 2022, 17:06

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door Hean »

Dag allemaal
Ik had via een keurmeester hogere pief in zoetermeer een mailadres van iemand die bij de importeur werkt.
Deze was in eerste instantie niet zo heel blij dat zijn mailadres zomaar doorgegeven was aan mij maar gaf mij in eerste instantie te kennen dat er dus van hun kant uit niets aan de gegevens wat betreft gewichten verandert kon worden.
Nadat op het forum duidelijk werd dat het waarschijnlijk om de remweg ging, Heb ik deze meneer een mailtje gestuurd met de vraag of er wel een m1 remcertificaat afgegeven kan worden.
Hierop kreeg ik direct antwoord dat hij inmiddels zelf al contact had met de rvt/rdw man in zoetermeer en in afwachting van zijn antwoord was.
Dus kan misschien even duren maar wordt vervolgd.
bme
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 07 feb 2021, 2:58

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door bme »

Hean, heb je inmiddels een update voor de trouwe volgers van dit forum? :-) bedankt.
tonic
Berichten: 2444
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door tonic »

Ach ik raak er bijna aan gewend op dit forum. Je probeert uit te leggen hoe het zit. En vervolgens oorverdovende stilte. Zou leuk zijn om te horen of het wel of niet gelukt is.
Maar zo staan er nog veel meer topics open zonder uitslag na gegeven info. Vaak startende met een hoop bombarie en dan niks meer.
Gebruikersavatar
L4H3
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 17:44
Locatie: Emmen

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door L4H3 »

Helemaal mee eens. Heb je een vraag en de oplossing of het probleem is opgelost meldt het dan even zodat anderen er in de toekomst ook wat aan hebben. Weet dat het niet kan maar het zou een verplichting moeten worden hier op het forum.
Laatst gewijzigd door Dafluc op vr 29 jul 2022, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
One life. Live it.

De zelfbouw van onze camper: viewtopic.php?t=8456989&hilit=ombouw+l4h3+lifepo4
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2418
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door pepon »

Tja, herken het probleem.

Ts Is niet meer gezien hier na januari.
Je kan nog even een PB of Mailbericht proberen.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Peter+Annie
Berichten: 1336
Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 13:41
Locatie: Roosendaal

Re: Technisch minimale massa camper



Bericht door Peter+Annie »

Wat T.S ook kan proberen is om zijn bus te exporteren naar Belgie ,daar de bus als camper goedgekeurd te krijgen en vervolgen weer terug naar Nederland te importeren.

( Misschien dat the Bridge in Herentals( Kareltje Cola) iets voor hem kan betekenen.

Een kennis van mij ( die APK controleur was bij een hele grote trailerwerkplaats deed dit met een ,uit de US ge importeerde truck ,waar men in NL niet mee door de keuring kwam.
In Belgie goedgekeurd en op Belgisch kenteken gezet ,en daarna bij de RDW aangeboden voor een NL kenteken.
Van Belgisch naar NL kenteken was een fluitje van een cent.
Plaats reactie