Nieuwe camper: Dembell

Algemene campervragen en -opmerkingen.
kampertjes
Berichten: 1201
Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door kampertjes »

Ik dus ook niet!
Paar jaar geleden op camperplaats Appelscha stonden we naast oud echtpaar met een ruim 40 jaar oude tandartsbus die hij ooit zelf omgebouwd had. Heb nooit weer zulke gelukkige en tevreden camperaars ontmoet. Geen greintje luxe maar zo blij dat ze nog steeds hun ding konden doen. Nee, de grens gingen ze niet meer over nee, maar ze wisten het zo te waarderen dat die merel zo mooi fluitte en ze hadden een ree gezien vandaag. Wat wil een mens nog meer?
Ik denk dus dat zij het goed hebben gedaan.
Het zit m echt niet in meer, groter, luxer!!
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door doov »

Afgunst.
Dat is het.
metatoon
Berichten: 9686
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door metatoon »

Afgunst of je kleinkinderen ook wat van de aarde gunnen.?
Doov ik kom niet in je hoofd en jij niet,in de mijne!
:cheers:

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6048
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door TestCase »

Ik mis in die campers een kamer voor de butler/schoonmaker/chauffeur/kok?
Ik vind het allemaal overdreven, het is echt van 'kijk mij eens'. En ik ben echt NIET jaloers, hoef zo'n ding niet en zou me dood schamen, echt. Veel te poenerig. Zo'n, zelf, omgebouwde bus, vrachtwagen van >10m. vind ik prima trouwens. Het is niet de grootte maar de onwaarschijnlijke luxe en het niet meer weten wat je met je geld moet gedrag dat mij tegen staat.
(Ik ga mijn mening hier trouwens niet verdedigen, iedereen is anders blijkt iedere keer weer.)

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door de Jonckheer »

In de VS kan ik mij wel voorstellen dat er mensen zijn met zo'n camper. Er zijn daar immers veel ouderen die alles verkopen, een dikke RV kopen en daar in gaan wonen. Daar mag en kan dat gewoon. Geweldig, jammer dat zoiets onbestaanbaar is in Europa, het is de ultieme vrijheid. Daar heeft een 12 of meer meter camper met alles aan boord en heel veel luxe nut omdat je dat wel kunt gebruiken als je er permanent in woont, maar hier? Want hoewel mijn bus best wel tijdelijk bewoonbaar is (doen we ook een 4 a 5 maanden per jaar) zou dat als permanente bewoning op z'n minst een uitdaging zijn en gaat dat niet gebeuren, los gezien of dat legaal is of niet en overige bureaucratische belemmeringen.
Aan de andere kant kan ik mij ook voorstelen dat wanneer je ettelijke miljoenen op de bank hebt je geen behoefte voelt om in een klein campertje te gaan zitten waarin je je kont niet kunt keren.
metatoon
Berichten: 9686
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Nieuwe camper: Dembell



Bericht door metatoon »

Nico.

Dat zijn bij de gangbare campers ,dan toch wel heeeelluh dikke konten.
Die moeten met zo'n kont wel over het toegestane gewicht heen gaan dat kan niet anders .
Wederom grapje.
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Plaats reactie