Waarom 2 draden tussen EBL en startaccu?
Re: Waarom 2 draden tussen EBL en startaccu?
Als de kwaliteit in de EBL zo slecht is dat dat je het over meerdere stekkers moet verdelen dan maakt de fabrikant er zich maar makkelijk vanaf. Calira verdeelt het ook over aparte aansluitingen, maar daar mag je het wel vlak voor de EBL splitsen. Maar in het onderste schema moet je weer aparte draden op de woonaccu aansluiten
- Bijlagen
-
- Screenshot 2022-01-05 at 11-13-14 Microsoft Word - EVS3820_3Sprachen doc - BAN_EVS_38_20_DS_IU_B50 060145_00 pdf.png (53.74 KiB) 313 keer bekeken
-
- Screenshot 2022-01-05 at 11-15-51 ASP_EVS12_07_E06_500_0016_00 pdf.png (300.69 KiB) 313 keer bekeken
Re: Waarom 2 draden tussen EBL en startaccu?
Wellicht toch meer een beperking van de toelaatbare stroom door de connector.
Re: Waarom 2 draden tussen EBL en startaccu?
Dan hadden de draden (bij de Schaudt) niet apart van andere bedrading op de startaccu aangesloten hoeven te worden. En die Schaudt gebruikt al een aparte connector om de 60A laadstroom door te kunnen geven.