Welke DC/DC lader gebruiken?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Welke DC/DC lader gebruiken?



Bericht door hathi »

Ik sta daar vrij nuchter in,als je zelf vind,dat je het energie verbruik ,niet lager,wilt,of kan,….de prijzen heb je toch niet in de hand,….de leverancier wel,…en die is al jaren,dezelfde,vandaar dat die prijs ook niet extreem gaat worden,….en zo denk ik ook in de Camper,….alles is prima in orde , geen omkijken naar ,4 /5 dagen of Grid,is nog nooit een probleem geweest,en de zon heb je toch ook niet in de hand,ja eigenlijk ben ik best tevreden,over het Camper,maar ook het energie beleid,in Huis,wat wil je nog meer, het ging ook niet allemaal vanzelf :hug:
Hans
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Welke DC/DC lader gebruiken?



Bericht door Camperic »

Kroppie schreef:
zo 16 jan 2022, 10:51
ach kleine moeite , ik schrijf iedere avond even de meterstand van de electra op, meterkast zit onderaan de trap naar mijn slaapkamer, zo hou ik in de gaten of alles goed blijft gaan v.w.b. de elektra, gas gebruik ik niet, en ach niet nodig?, toch leuk vooral s,zomers als er [bijna]geen verbruik is en wel leuk teruggeleverd.
Ik dus wekelijks. Kleine moeite inderdaad en als je een afwijking constateert is dat altijd interessant. Zo ontdekte ik ooit een waterlekkage die ik anders pas véél later zou hebben ontdekt door gevolgschade die ik nu kon voorkomen.
hathi schreef:
zo 16 jan 2022, 12:06
de prijzen heb je toch niet in de hand,….de leverancier wel,…en die is al jaren,dezelfde,vandaar dat die prijs ook niet extreem gaat worden,….
Ik ben toch blij dat ik in september net voor de enorme prijsstijgingen een langjarig contract met een andere energieleverancier heb gesloten dat vorige week is ingegaan. Prijsverschil met huidige prijzen op einddatum van het contract afgelopen week zou je extreem kunnen noemen.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Welke DC/DC lader gebruiken?



Bericht door 309T16 »

Staat hier nog 2.5 jaar vast. Binnen deze tijd de situatie thuis verbeteren.
mog56
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 11 mar 2020, 19:22

Re: Welke DC/DC lader gebruiken?



Bericht door mog56 »

Tja, en daar gaan we weer........of topic!
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Welke DC/DC lader gebruiken?



Bericht door Camperic »

Ik zou solliciteren voor moderator als ik jou was.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Plaats reactie