verzekeringen

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meijdoel
Berichten: 480
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 20:28
Locatie: NB

verzekeringen



Bericht door meijdoel »

Graag zou ik willen weten wat een goede camper verzekeraar is met goede voorwaarden en waar ik vooral op moet letten
natuurlijk namen graag via een pb
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: verzekeringen



Bericht door Bob Diesel »

Nu heeft Hugo onlangs weer een aardig epistel op gesteld, waar mee rekening te houden
Wat met de noemer ,, verzekering,, in de zoekbalk rechtsboven te voor schijn komt
Maakt je misschien iets wijzer

viewtopic.php?p=2114779#p2114779
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
LMC591A28JTD
Berichten: 936
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 7:21

Re: verzekeringen



Bericht door LMC591A28JTD »

Er zijn verzekeringen die aanbieden dat je je camper tijdens de schorsingsperiode van casco dekking terugbrengt naar beperkt casco dekking, dat kan bijvoorbeeld bij de NKC en bij Centraal Beheer. Dat scheelt zo maar 40 euro per maand. Zie daarvoor ook dit topic: viewtopic.php?p=2104949&hilit=schorsing#p2104949
Ik zal je per PB mijn ervaringen sturen
Mercedes-Benz V-220 Marco Polo 163 pk 06-2019 Type 447 klik voor foto's
+Onderweg+

Re: verzekeringen



Bericht door +Onderweg+ »

Vandaag ook even in de verzekering van de camper gedoken. WA+ casco voor zelfbouwcamper uit 2002, 64,56 euro per maand. Trede 11, 80% no claim. NKC.

Ik laat de casco vallen per 1/1/2022. Premie wordt nu 31,79 per maand.

Stalling ging al van 425 euro naar 595 euro per jaar. Nieuwe stallingseigenaar......... begrijpelijk.
Laatst gewijzigd door +Onderweg+ op do 16 dec 2021, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: verzekeringen



Bericht door AadenAnke »

@ onderweg prima maar onderwerken voorwaarden ben je verzekerd taxatie of dagwaarde? Groot verschil als er uit betaald moet worden. Voor t.s. Vergelijken en nog een keer vergelijken persoonlijke situatie premie, voorwaarden en kortingen. Best ingewikkeld zomaar roepen die of die kan niet is veel te persoonlijk camper van 20.000€ heeft de een 10 jaar voor gespaard en kan deze bij onverzekerde schade niet vervangen de ander zegt pech gehad en gaat er een van 40.000€ kopen die hij zo van zijn bankrekening overmaakt zonder rood te staan

Gr Aad
DHM
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo 25 jan 2009, 13:26
Locatie: Friesland

Re: verzekeringen



Bericht door DHM »

Wat ook belangrijk is voor verzekeringen met aansluitend een reisverzekering is dat je bij oversluiten moet kijken of de nieuwe of andere maatschappij je nog wel wil verzekeren voor terughalen uit het buitenland.
Veel maatschappijen doen dit niet meer als het voertuig 15 jaar of ouder is.
Dat kan nog wel eens een hoop geld kosten.
Blijf je waar je nu bent verzekerd dan blijft het zo , ondanks de te hoge leeftijd.
Gebruikersavatar
meijdoel
Berichten: 480
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 20:28
Locatie: NB

Re: verzekeringen



Bericht door meijdoel »

ja klopt het is toch allemaal heel gezoek om tot een goede keuze te komen hier haal je wat en daar laat je wat :bang:
+Onderweg+

Re: verzekeringen



Bericht door +Onderweg+ »

AadenAnke schreef:
do 16 dec 2021, 12:10
@ onderweg prima maar onder welke voorwaarden ben je verzekerd taxatie of dagwaarde?
Gr Aad
26.500 Euries Taxatiewaarde.
Plaats reactie