Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door hathi »

Nee Peter hij hangt voor met de neus omlaag,zoals de meeste geïntrigeerden,op Fiat, en dan klopt ook het oliepeil niet meer, zoals wel meerdere,belangrijke dingen,dan niet ( meer)kloppen :-B
Hans
bennieh
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 apr 2018, 18:20

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door bennieh »

Die druk kan het niet zijn volgens mij.
Maar goed, als je het zeker wilt weten, zet er weer 5 bar op, ga blokkie om en luister of ie weer knarst.
Peugeot Expert L2H2 2009
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door seth_space »

Als die bandendruk het probleem zou zijn dan is na iedere wat langere rit het verschijnsel weer terug.
Je bandendruk stijgt met meer dan 0.5bar bij een warme band.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Peter+Annie
Berichten: 1336
Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 13:41
Locatie: Roosendaal

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door Peter+Annie »

IK had in sommige parkeer garages wel eens een raar geluid als ik het parkeervak in of uit reed,met mijn vroege trekbeest voor de caravan.
Dat lag aan de coverlaag die op de vloer aangebracht was.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door Premiumliner »

hathi schreef:
wo 08 dec 2021, 11:37
Nee Peter hij hangt voor met de neus omlaag,zoals de meeste geïntrigeerden,op Fiat, en dan klopt ook het oliepeil niet meer, zoals wel meerdere,belangrijke dingen,dan niet ( meer)kloppen :-B
Uw reactie intrigeert mij ook :D , maar is maar ten dele waar. Hymer monteert bijvoorbeeld op alle integralen verstevigde Goldschmitt vering.
Trouwens, ik zie juist heel erg veel halfgeintrigeerden :-B met de neus naar beneden staan en daarom vaak oprijblokken gebruiken.

Die garage krijgt van mij trouwens een onvoldoende. Idioot om te veronderstellen dat een half Bar in luchtdrukverschil in een camperband (10%) dat probleem kan veroorzaken! Dan zitten er in dit topic meer deskundige personen gelukkig! :cheers:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door hathi »

Ik zou zeggen Premiumliner,rij eens met je Camper,langs Car Support,en je kent je Camper niet terug,ook al heeft deze pas 22000 km,het is gewoon een probleem, en je krijgt er nog meer,in de toekomst,als je er mee door blijft rijden,maar eigenlijk,was dat ook de ( cynische) hint,in mijn vorige opmerkingen,….aan u de keuze er iets,of niets mee te doen succes :hug:
Hans
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Goede banddruk met vreemd verschijnsel

Bericht door Aloys »

De oplossing, in deel 2: viewtopic.php?t=8478840
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten