Hulpvraag bij o.a. elektra Hymer E610

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Lianne
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 18 nov 2019, 11:56

Re: Hulpvraag bij o.a. elektra Hymer E610



Bericht door Lianne »

Wederom bedankt voor alle reacties.
Er ligt echt een startaccu en huishoudaccu in; deze is extra. En hoe het lijkt en wat ik van de vorige eigenaar begrijp ligt deze doorgelust.
Ik heb gisteren een nieuwe accu gekocht en ben begonnen met alle bedrading netjes en veilig te maken, vandaag ga ik dan de accu aansluiten en eens
zien wat er gebeurt. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat als ik een accu daar terugplaats het gaat werken.

Dunne kabel lijkt me geen probleem omdat het maar een hele korte is.

Schakelautomaat vind ik niet nodig; ik zorg gewoon dat ik via deze accu 2 stopcontacten via omvormer en 2 usb poortjes kan gebruiken (deze ga ik maken aan de zijkant van de bank achter de bestuurdersstoel)

@ Atoz, goed om te weten dat ik mijn volgende vragen in hetzelfde topic kan stellen! Want die zijn er nog well :lol:

Ik houd jullie op de hoogte, erg leuk hoe behulpzaam iedereen is :bow:
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Hulpvraag bij o.a. elektra Hymer E610



Bericht door rijschoollucassen »

Ga eerst maar eens op zoek naar die huishoudaccu, zolang je die niet met eigen ogen gezien hebt, blijf ik erbij dat de huishoudaccu is verwijderd en is doorgelust naar de startaccu. Het plaatsen van een tweede huishoudaccu elders in de camper is zeer ongebruikelijk. Daarnaast zouden beide accu's van hetzelfde type en leeftijd moeten zijn. Worden dan ook bijna altijd als pakket geplaatst cq vervangen.

Groet,

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Plaats reactie