Boiler

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Boiler



Bericht door Huub56 »

Je zou de warmte van de zonnepanelen kunnen gebruiken om de temperatuur in de boiler al iets te verhogen hoef je niet zo veel via je accu bij te verwarmen. Heb gemerkt dat het behoorlijk warm wordt onder de panelen als de zon er op staat.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51258
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Boiler



Bericht door Kroppie »

Adrie99 schreef:
vr 19 nov 2021, 11:37
Het eiland heeft stroom maar helaas via dieselgenerator. Alleen mensen die kamers verhuren hebben zonneboilers want die rotten hier in 2 jaar weg. Verder wordt er met gasflessen gewerkt. Ik ga de firma Gorenje via internet vragen of ze een verwarmingselement van lager wattage kunnen sturen. Anders geef ik deze boiler weg en koop n kleintje. De betreffende Duitser had nogal smetvrees schat ik. Ik zelf duik wel in zee als ik me vies voel.
Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken. Adrie
bij zo,n vacuumbuizen zonneboiler valt er niets te rotten https://www.ebay.de/itm/112560026472
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie