Camper gezocht met bed van 2.10 meter

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Lange Jaap
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 15 aug 2021, 16:21

Camper gezocht met bed van 2.10 meter



Bericht door Lange Jaap »

Goeiedag allemaal.

Ik kom er niet meer uit, raak meer het overzicht kwijt dus dacht, gooi het maar eens in de groep.

Ik ben op zoek naar een camper maar vanwege Covid, wil iedereen een camper. Het aanbod wordt dus schaars en de prijs hoog.
Daarbij komt dan ook nog eens dat ik misschien wel weer iets speciaals zoek wat er wel is maar ik geen budget voor heb.

Ik zoek dus een camper maar vanwege mijn lengte, 2 meter ook een bijpassend bed. Het liefst iets van 2,10 meter maar als er een bed is waarbij je niet klem zit tussen kasten of iets dergelijks zodat mijn voeten over de rand kunnen steken of iets dergelijks is dat natuurlijk ook een optie. Nu heb ik wel campers gezien met losstaande bedden maar die zitten dan weer ruim boven mijn budget. Een camper met een alkoof mag wel maar ik wil niet slapen in zo'n ding. Gezien de leeftijd en de klunzigheid van mijn vrouw wordt dat een risico. Voor mijn zoon zou het geen probleem zijn want die moet ook mee.

Nu denk ik dat ik de belangrijkste sites waar campers worden aangeboden wel weet. Wellicht dat jullie nog tips hebben waar ik moet zoeken maar ook eventueel op merk of type. Aan aankoop in Duitsland of België heb ik ook al gedacht maar ben wat huiverig omdat ik de Duitse taal niet geheel machtig ben maar ook hier geldt, als jullie tips, ervaring of weetjes hebben dan hoor ik dat heel graag.

Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken en misschien wel geven van informatie. :clap:

Hierbij de update over het budget: dat is MAX 20.000 euro.

Stef
Laatst gewijzigd door Lange Jaap op di 09 nov 2021, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
NoStress
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 13:49
Locatie: geen

Re: door de bomen het bos niet meer zien



Bericht door NoStress »

Laatst gewijzigd door NoStress op zo 16 okt 2022, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 917
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: door de bomen het bos niet meer zien



Bericht door Lambiek »

Wat is het budget ???

Kunnen forum lezers advies geven.

Anders is het natuurlijk niet te doen.
.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: door de bomen het bos niet meer zien



Bericht door Don Esteban »

Gezien de leeftijd en de klunzigheid van mijn vrouw wordt dat een risico.
Ik neem aan dat je vrouw geen camperforum leest? :lol3:
Zonder je budget te vermelden wordt het inderdaad koffiedik-kijken.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
frans1950
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 12 sep 2016, 22:08
Locatie: Geleen

Re: Camper gezocht met bed van 2.10 meter



Bericht door frans1950 »

Ik zou tevens de gewenste stahoogte laten meespelen, boven de 2.00 meter vallen er al de nodige af.
Knaus Travel Liner 640 1999
Zijspan
Berichten: 2591
Lid geworden op: za 07 sep 2019, 11:58
Locatie: Zeeuwse land, Alentejo Portugal

Re: Camper gezocht met bed van 2.10 meter



Bericht door Zijspan »

Ik ben ook niet de kleinste daarom hebben wij de Hymer, een voldoende lang bed en de gewenste stahoogte.
Er zijn meer campers met lange bedden, ooit is in een euromobiel gepast en die was ook goed voor mijn lengte.
Een mooie Hymer 614SL om ons leven mooier te maken.
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Camper gezocht met bed van 2.10 meter



Bericht door eef van baal »

iedere camperopbouw met een dwars bed komt dan in aanmerking, de camper is dan max 220 / 230 breed.
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Plaats reactie