Verzekering voor auto en camper

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SVG20
Berichten: 26
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 12:41

Verzekering voor auto en camper



Bericht door SVG20 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een verzekering voor mijn camper waarbij ik maximaal voordeel kan halen uit de schadevrije jaren die ik heb opgebouwd bij mijn auto. (En daarnaast fatsoenlijke dekking natuurlijk). Heeft iemand hier ervaring mee? Bij de ANWB bieden ze een fatsoenlijke no-claim korting op beide verzekeringen. Ik ben benieuwd of er nog alternatieven zijn of een andere manier hoe men hier mee om is gegaan.

Bedankt alvast!

(heb 'tevreden over..' weggehaald ivm reactie moderator)
Laatst gewijzigd door SVG20 op do 21 okt 2021, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door AadenAnke »

NKC Safe Trip Univé misschien je eigen verzekering? Ik kreeg 75% no claim korting maar de 29 schade vrije jaren namen ze niet over die werden gewoon op 0 gezet. Bij mijn eigen verzekering wilde ze jaren wel overnemen maar dan was de premie nog bijna het dubbele dus gewoon gekeken naar de voorwaarden en prijs! De eerste 5 jaar gewoon bij totaal los of vermissing nieuwwaarde daarna een taxatie en dan weer 5 jaar voor dat bedrag. Taxatie kost wat maar is het gedoe met de waarde vast stellen achteraf wel waard

Gr Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door Dafluc »

Tevreden of ontevreden graag per pb. Zie onze forumregels.
Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door AadenAnke »

Ik zo niet weten of ik tevreden of ontevreden moet zijn dan weet je pas als je claimt en dat is zolang geleden :lol:

Gr Aad
Gebruikersavatar
SVG20
Berichten: 26
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 12:41

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door SVG20 »

Bedankt voor je reactie Aad! De ANWB boodt 80% korting op beide premies, klinkt behoorlijk maar moet het nog even uitrekenen waar dat precies op uit komt. Omdat ik een heel-veel-handse heb is een taxatie volgens mij sowieso nodig.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8371
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door EasyBee »

Op je auto heb je schadevrije jaren, op je camper niet.
Dus ja, je krijgt die korting, maar ze nemen de schadevrije jaren uiteraard niet zo maar mee naar je camper.
Kan van belang zijn bij schade rijden voor wat betreft terugvallen naar lagere korting ( = BM trede).
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Verzekering voor auto en camper



Bericht door TestCase »

Bij de NKC kreeg ik zoveel 'schadevrije jaren', eigenlijk alleen de korting, als ik op de personenwagen had. En die jaren kon ik alleen bewijzen met een stapeltje verklaringen van leasemaatschappijen, die zetten dat toen nog niet in roydata. Ging prima.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie