USB stekkers gaan steeds kapot

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: USB stekkers gaan steeds kapot



Bericht door KTManiac »

CaradoT135 schreef:
di 19 okt 2021, 19:15
Gaat dat blauwe lampje ook uit als je dat ding uitschakelt? Dat is voor mij een reden om één van mijn geplaatste aansluitingen 's nachts niet te gebruiken.
Voor mij is 't een reden om die dingen niet te kopen als er een LEDje of display op zit. Moet 's nachts niet op een serverhok gaan lijken binnen.... Ik wil de tent gewoon helemaal donker hebben.
Bij het doorlezen van dit topic denk ik dat velen daar anders over denken: "Hoe meer LED, hoe meer pret!" :wink:

Heb thuis een subwoofer waar een blauw LEDje op brandde toen 'ie nieuw was en kan me het vreugdemoment nog goed herinneren toen dat LEDje een week na aankoop al stuk was. :thumbup:
CaradoT135
Berichten: 2355
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: USB stekkers gaan steeds kapot



Bericht door CaradoT135 »

Het gaat mij net zo, alleen was deze een missertje de andere twee USB aansluitingen die ik heb zijn zonder kermisverlichting, mijn computerhok is ook één en al knipperende lichtjes, waar mogelijk of afgeplakt of gemodificeerd. Dat ga ik met die USB aansluiting ook doen, verbinding intern uitschakelen.
AadenAnke
Berichten: 13252
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: USB stekkers gaan steeds kapot



Bericht door AadenAnke »

Ik heb met een penseeltje wat zwarte lak op het led glaasje gedaan zie je niets van en het lichtje ook niet meer. Ik vond dat lichtje best fel eigenlijk

Gr Aad
Plaats reactie