Advies voor navigatie

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
lassche
Berichten: 995
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Advies voor navigatie



Bericht door lassche »

In IGO ook hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
roma
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Advies voor navigatie



Bericht door roma »

Das mooi. Meer keuze.
Gebruikersavatar
Schovie
Berichten: 391
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 14:39
Locatie: Langedijk

Re: Advies voor navigatie



Bericht door Schovie »

Ik gebruik tegewoordig Google maps voor navigatie. Via Android auto is deze verbonden met mijn pioneer radio/navigatie. De speciale camper/truck navigatie van Pioneer gebruik ik niet meer. Viel me erg tegen en had geen life filemeldingen. De koppeling met o.a. campercontact e.a. is geweldig. Kan nu veel sneller de navigatie starten. Het enige nadeel is dat je goed moet opletten dat je geen te smalle straatjes in rijdt en dat de onderdoorgangen hoog genoeg zijn. Rij dan even verder, de navigatie past zich dan goed aan en wijst een andere weg.
Gebruikersavatar
The Scorpios
Berichten: 460
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 16:20
Locatie: Apeldoorn

Re: Advies voor navigatie



Bericht door The Scorpios »

Tijdens de eerste rit ontdekt dat de camper voorzien is van Android auto. Als ik het goed begrijp kan ik navigatie app van Android telefoon nu zitten op dat scherm van de auto. Of zijn daarvoor weer aparte apps?

Eigenlijk wil ik offline kunnen navigeren.

Wat is jullie ervaring? Ben aan het testen met waze maar testen in Nederland is lastig, weinig tunneltjes...😜
Nelleke

De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
Gebruikersavatar
Schovie
Berichten: 391
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 14:39
Locatie: Langedijk

Re: Advies voor navigatie



Bericht door Schovie »

Android auto verbind je met een USB kabel tussen je android telefoon en je radio. Een bluetooth connectie werkt nog niet. Op je telefoon moet je dan android auto installeren. Lijkt me voor offline gebruik minder handig.
Gebruikersavatar
The Scorpios
Berichten: 460
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 16:20
Locatie: Apeldoorn

Re: Advies voor navigatie



Bericht door The Scorpios »

Het is me toch echt onderweg al gelukt om telefoon en android auto zonder kabel te verbinden. Viel alleen tegen dat ik op telefoon opdrachten moest geven, dus ws werkt niet alles met bt.

Offline moet toch kunnen want ik vrees het gebruik van MB. Ben maar goedwillende amateur maar hoeveel verbruikt navigatie? Bijv 5 uur rijden
Nelleke

De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
mstuniek
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 16 okt 2019, 11:23

Re: Advies voor navigatie



Bericht door mstuniek »

@Schovie,
Samsung Galaxy A52 bevat standaard al Android Auto, weet echter niet al of niet bekabeld.
Plaats reactie