Privé laadpaal?
Re: Privé laadpaal?
Heb hier nog een ferrasimeter.In combinatie met panelen.
Geef de stand simpelweg hoger op, zodat ik niets teruglever.
Bij slecht jaar opbrengst mooi buffer in meterstand.
Betaal enkel de rechten en verplichte aantal van slechts 1 k.w. Per jaar.
Gr. Toon .
Geef de stand simpelweg hoger op, zodat ik niets teruglever.
Bij slecht jaar opbrengst mooi buffer in meterstand.
Betaal enkel de rechten en verplichte aantal van slechts 1 k.w. Per jaar.
Gr. Toon .
Laatst gewijzigd door metatoon op do 07 okt 2021, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.
Mudanishinai de
Mudanishinai de
Re: Privé laadpaal?
hier betaal ik ook meer dan ik gebruik, maar vind het een leuk spaarpotje, aan het eind van het jaar een leuk bedrag terug.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- pepon
- Berichten: 2418
- Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
- Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
- Contacteer:
Re: Privé laadpaal?
Op het bungalowpark aan de muur een laadpunt laten installeren.
Zonder papieren poespas van VVE, Gemeente enz.
viewtopic.php?f=1&t=8424200&p=1981581#p1981581
Wij hebben €722,00 betaald, daarbij kregen wij wel een vergoeding van Renault van €1500,00.
Daarbij omzetting van 2 naar 3 fase, en aanpassing van de hele meterkast.
Die kosten komen daar nog bij.
Groet, Ron.
Zonder papieren poespas van VVE, Gemeente enz.
viewtopic.php?f=1&t=8424200&p=1981581#p1981581
Wij hebben €722,00 betaald, daarbij kregen wij wel een vergoeding van Renault van €1500,00.
Daarbij omzetting van 2 naar 3 fase, en aanpassing van de hele meterkast.
Die kosten komen daar nog bij.
Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Re: Privé laadpaal?
Bussen hebben dat systeem al een jaar of 5 gaat wel eens mis als de bus net niet goed genoeg geplaatst wordt of al weg gereden terwijl de pantograaf nog niet volledig is gezaktjanmetdoka schreef: ↑wo 06 okt 2021, 22:00Het is wachten op de eerste elektrische auto"s die zich onder de bovenleiding van de tram kunnen opladen...
Gr Aad
- marjasjaak
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
- Locatie: Kaag en Braassem
Re: Privé laadpaal?
Er zijn nu voor iedere openbare laadpaal 4,6 E auto's. Oftewel er zijn te weinig openbare laadpalen.
Als je dan ook nog laadpaalklevers hebt, die de auto de hele nacht laten staan. Zal je waarschijnlijk vaker de fiets moeten pakken.
Is heel leuk E auto's maar hoe dat in de binnenstad moet. De brandweer heeft het liefst de laadpalen in een parkeergarage bij de uitgang. Als een E auto eenmaal fikt, dan krijg je hem ook niet zomaar uit. Kortom de haken en ogen zijn er zat.
Sjaak.
Als je dan ook nog laadpaalklevers hebt, die de auto de hele nacht laten staan. Zal je waarschijnlijk vaker de fiets moeten pakken.
Is heel leuk E auto's maar hoe dat in de binnenstad moet. De brandweer heeft het liefst de laadpalen in een parkeergarage bij de uitgang. Als een E auto eenmaal fikt, dan krijg je hem ook niet zomaar uit. Kortom de haken en ogen zijn er zat.
Sjaak.
Re: Privé laadpaal?
eerst zie je de haken en ogen, en dan zie je pas de oplossingen.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Privé laadpaal?
Er zullen nog vele oplossingen gevonden moeten worden voor het allemaal soepeltjes loopt
Geloof niet dat men dit voor 2030 gaat lukken, en gaat het net als met de maisoogst, op het laatste moment uitstellen
Vopper
Geloof niet dat men dit voor 2030 gaat lukken, en gaat het net als met de maisoogst, op het laatste moment uitstellen
Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
-
- Berichten: 4559
- Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
- Locatie: Gasselternijveen
Re: Privé laadpaal?
Even de zuurpruim uithangen
Maar al de stroom, door welke kabels gaan deze lopen?
Die er nu al liggen of die er nog moeten komen?
En hoe wekken we de verwachte stroomvraag op? Gewoon met een kolen gestookte centrales of met groene stroom?
En waar komen al die dingen en hoe snel kunnen we ze bouwen?
Zomaar wat gedachten.
De stop op verkoop van verbrandingsmotoren gaat al over 9 jaar in.
Theo
Maar al de stroom, door welke kabels gaan deze lopen?
Die er nu al liggen of die er nog moeten komen?
En hoe wekken we de verwachte stroomvraag op? Gewoon met een kolen gestookte centrales of met groene stroom?
En waar komen al die dingen en hoe snel kunnen we ze bouwen?
Zomaar wat gedachten.
De stop op verkoop van verbrandingsmotoren gaat al over 9 jaar in.
Theo
Re: Privé laadpaal?
Dat is dus wat ik bedoel en er zullen nog wel meer onverwachte problemen bijkomen
Persoonlijk zie ik meer in de waterstofoplossing, gezien ons prachtige gasnet.
Vopper
Persoonlijk zie ik meer in de waterstofoplossing, gezien ons prachtige gasnet.
Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Re: Privé laadpaal?
Nog meer zuurpruim.
Vandaag V.D.L platgelegd onbekend hoelang het gaat duren . Meerdere locaties die er last van hadden..
Mocht er een eind komen aan internet,wat domweg nooit veilig zal worden.
En zelfs al rustig kan aangemerkt worden als een gevaarlijk gebeuren.
Mocht er dus een einde komen aan het hele internet gebeuren ,kan dit wel eens leiden tot veel minder gebruik op het net.
Gr. Toon .
Vandaag V.D.L platgelegd onbekend hoelang het gaat duren . Meerdere locaties die er last van hadden..
Mocht er een eind komen aan internet,wat domweg nooit veilig zal worden.
En zelfs al rustig kan aangemerkt worden als een gevaarlijk gebeuren.
Mocht er dus een einde komen aan het hele internet gebeuren ,kan dit wel eens leiden tot veel minder gebruik op het net.
Gr. Toon .
Laatst gewijzigd door metatoon op do 07 okt 2021, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.
Mudanishinai de
Mudanishinai de
Re: Privé laadpaal?
Gelukkig kunnen brandstofmotoren het lang volhouden, m'n ouwe jiepie houdt het al 65 jr vol
Vopper
Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Re: Privé laadpaal?
Het doel van elektrisch rijden is dat er meer keuze is voor de energie voorziening van de auto.PE1OPQ Theo schreef: ↑do 07 okt 2021, 19:40Even de zuurpruim uithangen
Maar al de stroom, door welke kabels gaan deze lopen?
Die er nu al liggen of die er nog moeten komen?
En hoe wekken we de verwachte stroomvraag op? Gewoon met een kolen gestookte centrales of met groene stroom?
En waar komen al die dingen en hoe snel kunnen we ze bouwen?
Zomaar wat gedachten.
De stop op verkoop van verbrandingsmotoren gaat al over 9 jaar in.
Theo
Puur bedoeld om niet meer afhankelijk te zijn van olie als brandstof.
Dat heeft verder niet zoveel te maken met milieu vriendelijk al willen ze ons dat wel doen geloven, iedereen weet dat die auto's voor 80% geladen worden op steenkolen centrales.
De Polen zijn niet voor niets kolen centrales aan het bijbouwen waar wij straks onze energie in kunnen kopen als we onze eigen (veel schonere) centrales hebben gesloten.
Denk ook maar niet dat het rijden met elektrisch goedkoper is voor de gebruiker, alle kosten van transport gaan we straks zelf betalen (zogenaamd voor een beter milieu) en we hebben ons zelf mooi te pakken.
Er is olie genoeg in de wereld maar de grote westerse landen willen deze niet inkopen omdat ze niet afhankelijk willen zijn van olie landen, er is zeker iets te zeggen voor dit argument maar vertel dan wel het eerlijke verhaal.
Re: Privé laadpaal?
Olie genoeg ?......ben benieuwd welk bron je daarmee bedoeld en met ons wilt delen.
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Re: Privé laadpaal?
Marco de spijker op zijn kop,er moet geld komen,over de rug van de Europeanen,en dat zal altijd zo blijven,dus blijft het de kunst,om steeds iets nieuws te bedenken,maar daarvoor hebben ze daar goed betaald personeel genoeg,welke geen last hebben,van pensioen kortingen e.d.
Hans