Wij zijn "helaas" verhinderd, anders zouden we er zeker bij zijn. Het helaas staat tussen aanhalingstekens, we zijn dan immers lekker met vakantie

Fijne vakantie en wie weet tot volgende jaar !!MarceldeHoog schreef: ↑do 19 mei 2022, 9:17Paar jaar geleden geweest, en is echt een aanrader mensen!
Wij zijn "helaas" verhinderd, anders zouden we er zeker bij zijn. Het helaas staat tussen aanhalingstekens, we zijn dan immers lekker met vakantie![]()
Klopt hellemaal tot in juni !!Jean Baret schreef: ↑do 19 mei 2022, 11:07Ik vond het de vorige keer ontzettend leuk om erbij te zijn, kijk uit naar deze keer. Juist al die verschillende campers, busjes en vrachtwagens, en dat je dan overal ongegeneerd mag binnenkijken.En natuurlijk kampvuurtje, slap ouwehoeren over accu’s en een biertje erbij.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zo ga ik ook hoor! Luchtbed erin, 1 pittertje, handdoeken voor de ramen, klaar. Verheugd me erop om al die zelfbouwers te zien!
Inmiddels nog maar 7 nachtjes slapen. Even checken of de aangekondigde mail al verzonden is. Ik heb hem namelijk niet gezienBoxer ZSN schreef: ↑wo 18 mei 2022, 19:02Reminder:
Nog maar 23 nachtjes en het 17e Camper Zelf (ver) Bouw Treffen gaat van start. In het prachtige Opende (Groningen)
En wel op camping 't strandheem.
Voor diegene die zich hebben aangemeld, deze krijgen nog een mail met daarin wat aandachtspunten.
Voor wie nu denk ik heb niks te doen in het weekend van 17,18 en 19 juni er zijn nog een paar plekjes over.
Wij kunnen niet wachten om iedereen weer te zien en hopen dat wij er met ze alle een fantastisch treffen van kunnen maken.
Mochten er nog vragen ze stel ze gerust.
De afsluitdijk zou ik zoveel mogelijk mijden als ik jou was,