TomTom app iPhone/iPad: poi’s toevoegen?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Geert505
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 16:43
Locatie: Zuid limburg

TomTom app iPhone/iPad: poi’s toevoegen?



Bericht door Geert505 »

Hoi allemaal, is het al iemand gelukt om poi’s toe te voegen in de tomtom app op een iphone of tablet? Zoja hoe is dat gedaan?
Groet,
Geert
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Tomtom app iphone/ipad poi’s toevoegen



Bericht door macfocus »

Kan bij mijn weten niet.
Mis ze overigens ook niet,
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door mMario »

Bij Sygic navigatie wel eens gedaan, ging goed.
Is draadje hier op camperforum waar uitleg hoe te doen uitgelegd word. Ff via zoeken opsnorren.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door Sandor Gora »

Bij de TT app kan het niet meer.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 690
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door DynaDetty »

Alleen nog bij de Truck versie van Sygic mMario, bij de gewone versie hebben ze de POI er bij de laatste versie helemaal uitgehaald. Ik denk dat die straks als aparte feature weer aan te schaffen is.


D’n poat op’t gas en ........ wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door Wim Corduwener »

Ik heb uit het bericht van de vraagsteller niet begrepen over welke POI’s het precies gaat.
Ik heb een losse TomTom en via MyDrive zet ik altijd mijn adressen en POI’s over naar m’n TomTom. Dat gaat een stuk makkelijker dan via het apparaat zelf. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik gisteravond de IOS-versie van TomTom op m’n iPad gedownload en nadat ik mezelf had ingelogd staan al mijn adressen en POI’s ook in deze mobiele versie van TomTom.
Het zou misschien ook wel raar zijn als de stand-alone versie van TomTom meer mogelijkheden zou bieden dan de mobiele versie.
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8374
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door EasyBee »

Betekent wel dat je eerst nog even een gewone TomTom moet kopen, dan de POI's via Mydrive op die TomTom moet zetten en als je met het zelfde account ook de TomTom app hebt gekocht, kunt synchroniseren.
Laatst gewijzigd door EasyBee op di 07 sep 2021, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Geert505
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 16:43
Locatie: Zuid limburg

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door Geert505 »

Beste Wim, het gaat om de poi’s van de camperplaatsen van Campercontact. Voorheen installeerde ik het programna diskaid op mijn pc en via dat programma kon ik de bestanden op de ipad bekijken net als de verkenner op de pc. Zo kon ik het juiste bestand zien waar de poi’s normaal in staan en ook mijn eigen poi’s er bij zetten.
Via mydrive van Tomtom heb ik dat nog niet geprobeerd maar ga dat zeker doen en laat dat dan weten. Wel pas over enkele weken want heb nu even geen tijd er voor
Tot zover iedereen bedankt voor de reacties en groet Geert
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: TomTom app iphone/ipad: poi’s toevoegen?



Bericht door Wim Corduwener »

EasyBee schreef:
di 07 sep 2021, 20:54
Betekent wel dat je eerst nog even een gewone TomTom moet kopen, dan de POI's via Mydrive op die TomTom moet zetten en als je met het zelfde account ook de TomTom app hebt gekocht, kunt synchroniseren.
Daar heb ik geen ervaring mee; ik vertel alleen mijn ervaring. Maar of je nou een gewone TomTom hebt of een abonnement hebt via de telefoon-versie denk ik dat je wel geregistreerd moet zijn.
Geert505 schreef:
di 07 sep 2021, 20:55
Beste Wim, het gaat om de poi’s van de camperplaatsen van Campercontact.
Sorry, dat was me niet duidelijk. Met dat NKC-Campercontact heb ik geen ervaring. Wellicht dat ze daar meer weten.
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24444
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: TomTom app iPhone/iPad: poi’s toevoegen?



Bericht door javanes »

Ik heb de GOapp draaien onder Android.
Op de oude app (die waar je niet kunt kiezen voor een voertuig) gaat het toevoegen van pois via MyDrive connect prima.
Op de nieuwe waar je o.a. de mogelijkheid hebt om te kiezen voor een voertuig werkt dat niet meer.

Zijn overigens wel beiden een gehackte versie :wink:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Plaats reactie