Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
AadenAnke
Berichten: 13174
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door AadenAnke »

Volgens mij worden er 2 dingen die niets met elkaar te maken hebben door elkaar gehaald
1 het strafbare feit van diefstal waar benadeelde aangifte van heeft gedaan!
2 de afhandeling door verzekering.
1 is Franse justitie en benadeelde heeft de verzekering niet mee te maken
2 vergoeding van de schade en daar heeft de Franse justitie weer niets mee te maken
Heel vervelend maar het zou gewoon kunnen zijn dat Gert Jan tzt wordt opgeroepen om bij de Franse rechter te verschijnen ivm de diefstal als de daders gepakt zijn

Gr Aad
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door isoplus »

Gert Jan kan beter snel een nieuw bussie kopen, nieuwe avonturen beleven doet oud zeer op den duur wel slijten dat is in ieder geval mijn ervaring :wink:
Eigenlijk is hij goed behandeld door de verzekering en dat gedoe met de Frans justitie lijkt mij door het procesverbaal van de diefstal al wel heel gemakkelijk op te lossen.
Dus mooi verder gaan met je plannen.
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8862
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door kampo »

@Aadenanke
Je vergeet nog wat andere theoretische mogelijkheden.
Misschien denkt de Gendarmerie dat de camper na een ongeluk met vluchtmisdrijf door de eigenaar als gestolen werd opgegeven. Komt zo een bedrog wel eens voor in het zuiden ?
Zo kan je er nog een paar verzinnen.
Groeten Kampo
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door DiffRental »

Altijd al gedacht dat er een luchtje zat aan deze zaak.

Vermoedelijk heeft GJ een overval gedaan op de supermarkt waar hij stond geparkeerd.
In zijn vlucht heeft ie een ongeluk veroorzaakt en toen overhaast besloten om zijn camper te verkopen aan een stelletje tjechen die vervoer zochten terug naar huis.

Ik zou een land gaan zoeken wat geen uitleveringsverdrag heeft met Frankrijk en Nederland. :wink:
Voorlopig Frankrijk vermijden lijkt mij wel verstandig. :bow: :bow:
Groeten Peter
AadenAnke
Berichten: 13174
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door AadenAnke »

Ja ja natuurlijk kan je van alles en nog wat verzinnen maar ik verdenk Gert Jan daar echt niet van! Ik probeer alleen duidelijk te maken waarom de communicatie gaat zoals die gaat

Gr Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Dafluc »

Hoe meer mensen die het niet weten er iets over zeggen, hoe onduidelijker het gaat worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door DiffRental »

Het is met een grote knipoog bedoeld natuurlijk, hoop dat dat wel duidelijk was.

Verhaal en afwikkeling is duidelijk en begrijpelijk lijkt mij.
Vervelend als GJ dit niet kan relativeren en er maar mee bezig blijft, zonde van de energie.
Groeten Peter
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door hwendt »

Als de meeste hier zich nu eens met hun eigen zaken bemoeien. En de kennis van boeven. fraudeurs en ander schorem gewoon overlaten aan de politie mensen. Die zijn daar voor opgeleid.
Kun u zich weer bezig houden met uw camper afbetalen of iets dergelijks.. :cheers: :cheers: :cheers:
AadenAnke
Berichten: 13174
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door AadenAnke »

Sorry maar dat gaat niet de camper is betaalt met wat er in de sok zat :lol: genieten van de camper eind maart begin april pas dus nu moet ik me helaas bezig houden met wat slap gel.. ophef forum :lol:

Gr Aad
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9044
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door gjvonk »

Niemand is verplicht om dit gel** te volgen of te reageren hoor, even goede .

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
CaradoT135
Berichten: 2297
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door CaradoT135 »

gjvonk schreef: Dubbele update: eerst kreeg ik afgelopen vrijdag een bericht van de verzekeraar dat onze gestolen camper na de diefstal een aanrijding heeft gehad met een Franse Renault Captur op nog geen 5 km van de plaats waar wij hem geparkeerd hadden. De dader was doorgereden (duhhh).

Vanmiddag kreeg ik het bericht van de Franse Gendarmerie dat de gestolen camper gevonden zou zijn in Tsjechië.
AadenAnke schreef:
do 25 nov 2021, 8:31
Heel vervelend maar het zou gewoon kunnen zijn dat Gert Jan tzt wordt opgeroepen om bij de Franse rechter te verschijnen ivm de diefstal als de daders gepakt zijn
De vraag is of de daders wel zijn opgepakt, dat lees ik nergens.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9044
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door gjvonk »

Ik weet ook niet of er mogelijke daders zijn opgepakt. Net via Google Earth het adres in Tsjechië opgezocht waar de camper gevonden zou zijn volgens de Gendarmerie: een troosteloze flat, waar in de buurt ook de 'leftovers' van een gesloopte personenauto in het gras geparkeerd staan. Het zou me niet verbazen als de restanten van wat ooit onze camper was, er ongeveer hetzelfde uitzien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Meine »

Ik vind het erg leuk dat gj ons op de hoogte heeft gesteld van de afloop van het verhaal en ik vind het erg vervelend dat velen er dan vervolgens weer een mening tegen aan moeten gooien. Dat laatste is totaal onnodig en heeft tot nu toe niets positiefs opgeleverd.
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8862
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door kampo »

Dat is dan je eigen indruk.

Nee we zijn gjvonk heel dankbaar dat hij de feiten weergeeft en ons informeert over het verloop van de zaak.
Dat is hier wel eens anders....meestal zo onvolledig.
Naast de facts geeft gjvonk ook zijn eigen mening en emoties weer. Ook dat is een meerwaarde. :thumbup:

De reacties van forumdeelnemers zijn zoals op een forum te verwachten. Daar is niets mis mee.

Dit is zeer zeker een interessant draadje. Het is zeldzaam en moet je maar overkomen.
Groeten Kampo
Plaats reactie