Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6191
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door rongreven »

De laatste nieuwsbrief.

Nou. Het is zover, we hebben een minister wonen. Dit in de persoon van Hugo de Jonge. De BVVW heeft zich al aan hem voorgesteld en we zullen moeten ervaren of we er nu voordeel aan hebben. Helaas heeft Daniel Koerhuis (VVD) een andere functie gekregen binnen de Tweede Kamer. Hij gaat zich bezighouden met verkeer. Peter de Groot (VVD) gaat het dossier van hem overnemen en hij heeft zich reeds bij me gemeld. Peter komt uit Harderwijk en ik denk dat hij wel bekend is met het daar tot woonwijk maken van een recreatiepark. Ik heb een afspraak staan met Faissal Boelakjar (D66) en heb Peter ook voor het gesprek uitgenodigd om kennis te maken. EN ook Peter komt op visite. Dus het contact met de Kamerleden is momenteel gelegd en ik zal een kort verslag maken van hun bezoek.

Op het omgevingsweb zijn we een artikel tegengekomen van een echtpaar wat aanspraak heeft gemaakt op het vertrouwensbeginsel. Ik weet natuurlijk niet hoe de toestand in uw park of leefomgeving is maar wellicht is dit artikel interessant voor u. Het artikel is na te lezen op de website van de BVVW en
https://www.omgevingsweb.nl/samenvattin ... utm_medium
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
leomerymilles
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 14 mei 2017, 18:43
Locatie: Nieuw Lekkerland

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door leomerymilles »

https://www.destentor.nl/veluwe/run-op- ... ~a4dcc5bd/

Verstuurd vanaf mijn SM-A326B met Tapatalk

Gebruikersavatar
leomerymilles
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 14 mei 2017, 18:43
Locatie: Nieuw Lekkerland

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door leomerymilles »

Weet niet in welke krant ik het gelezen heb was ongeveer een jaar terug
Groeten leo

Verstuurd vanaf mijn SM-A326B met Tapatalk

Gebruikersavatar
leomerymilles
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 14 mei 2017, 18:43
Locatie: Nieuw Lekkerland

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door leomerymilles »

Google op vitale vakantie parken Apeldoorn
Hier staat een stuk op
Vriendelijke groeten leo

Verstuurd vanaf mijn SM-A326B met Tapatalk

MichaelSanders
Berichten: 1
Lid geworden op: di 26 okt 2021, 23:44

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door MichaelSanders »

Mochten er camperaars of permanente vakantiehuisbewoners nog een betrouwbaar BRP-inschrijfadres zoeken: die bied ik aan.

Ik heb op dit moment (09-jan-2023) nog 4 plekken voor een briefadres beschikbaar, dus met officiële inschrijving in mijn gemeente.

Groet,

Michael
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13347
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door hathi »

Nu de naam van de gemeente nog :-B
Hans
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door AadenAnke »

En als er dan een vorm van toestemming komt is het verdienmodel van het geven van briefadressen ook weer om zeep geholpen :lol: maar ff voor mijn beeldvorming de grond van die vakantiewoningen werd toch voor vele 100den € goedkoper verkocht juist omdat het door het verbod permanente bewoning minder waard was/is! Dus als de gemeente nu zou zeggen oké iedereen met een vakantiewoning moet 200€ per meter2 betalen en krijg daarmee het recht op permanente bewoning is daar iedereen dan blij mee? Ik denk het niet hè

Gr Aad
Gebruikersavatar
karin_b
Berichten: 17
Lid geworden op: za 25 mei 2019, 8:28
Locatie: Mierlo
Contacteer:

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door karin_b »

Wij hebben in november 2020 een Amerikaanse bungalow gekocht op "de kanthoeve " in Bakel.
Staan gewoon bij de gemeente ingeschreven, mag officieel (nog niet) Maar we hebben allemaal ons eigen grond(kavel) en het is geen camping meer.
Wij wonen hier goedkoop (dit gekocht van verkoop eigen huis en verbouwd)

Helaas zijn mijn foto's te groot...

In juli komt hopelijk echt de nieuwe wet omgevingsvergunning en hoop dat het ooit dan officieel goedgekeurd wordt maar het is onze eigen grond,dus eraf gooien kan niemand ons...
Groetjes Karin
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Gezocht: chaletpark/camping met mogelijkheid Basisregistratie Personen (BPR)



Bericht door JoopBrekken »

Karin, helaas kan de gemeente je WEL verbieden om in je recreatie woning te wonen, ook al is het eigen grond.
Ook een eventuele rechtzaak hierover zal je verliezen omdat je jezelf hebt ingeschreven op dat adres.
Als de nieuwe omgevingswet dan eindelijk gaat komen is het nog maar de vraag of je er iets aan hebt.
Wat je nodig hebt is een SCHRIFTELIJKE gedoog beschikking van de gemeente, maar of je die krijgt?
O.a.op 5 aug 2021 heb ik er ook wat over geschreven in dit onderwerp.
Plaats reactie