Parkeerplaats of camperplaats zonder voorzieningen?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Parkeerplaats of camperplaats zonder voorzieningen?



Bericht door FrankJC »

https://www.google.nl/maps/@52.9633644,6.8927397,17.25z

Ik heb hier nog nooit een camper zien staan, wordt veel op karper gevist vanaf de vissteiger.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19159
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Parkeerplaats of cp zonder voorzieningen



Bericht door Aloys »

Kan ook beter zo blijven, anders zetten ze er geheid een hoogtebalk of verbodsbord neer.
Het zou kunnen worden gebruikt met de camper als dagrecreatie, om te vissen. En als er zo nu en dan één camper overnacht, zal er ook geen bloed uit vloeien. Maar als er meerdere campers gaan staan, ten koste van de parkeerruimte voor vissers, dan voorspel ik een snel einde...
De vissers zitten trouwens vooral op de volgende, kleine parkeerplaats (zie ik nu pas).

Ik zie het al voor me: mooi plekje, luifel uit, tafel en stoelen buiten. :mrgreen:
De ergernis van anderen (vissers) is snel gewekt!

Overigens is die plek in 2017 nog geheel opgeknapt:
De gemeente Borger-Odoorn levert daarin het grootste aandeel: 20.000 euro uit de pot Vastgoed en geld 2017. Hengelsportfederatie Groningen Drenthe draagt voor 2500 euro bij in het opknappen van de populaire visvijver die ligt in de oksel van de Drentse Mondenweg nabij de N374 tussen Borger en Stadskanaal.
Bron: https://www.dvhn.nl/drenthe/Visvijver-D ... 59078.html
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Parkeerplaats of camperplaats zonder voorzieningen?



Bericht door FrankJC »

Ik weet er alles van, dit is bij mij om de hoek, een volle parkeerplaats zal je hier niet aantreffen, ik kom er regelmatig langs, als er 5 auto's staan is het veel er is wel plaats voor 50. Die kleine parkeerplaats is de vissteiger. Een hoogtebalk zal er niet snel komen omdat er ook af en toe een vrachtwagen parkeert.
Plaats reactie