Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
des
Berichten: 707
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 21:21
Locatie: Watervliet Belgie

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door des »

Kleine update,

Camper word geleverd op 27/6

Eindelijk na een jaar en een maand,wij in blijde verwachting.

Niets gaat blijkbaar normaal meer, nummerplaat was ook al vermist blijkbaar, div had deze netjes opgestuurd naar de dealer,verzekering heeft moeten rondbellen om uit te vissen wat er aan de hand was,en waar de nummer plaat is , daardoor vertraging naar de keuring toe ,aangezien dit op afspraak is.nummerplaat is terecht nu ,👍

Komt wel goed denk ik nu 🤔😃
Mobviletta i90 2022
Bavaria 746 ´2018

België
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Ontario »

Nou, dat ziet er geweldig uit! Heeft ook wel even geduurd; net zo lang als de dracht van een paard ;-)
Maar wat een 'blijde verwachting': er zijn wat mij betreft mooie campers, en er zijn héél mooie. En in die tweede categorie horen de Mobilvetta's zeker. Plaats nog eens een foto als de eerste reis gaat beginnen.

Henk
Gebruikersavatar
des
Berichten: 707
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 21:21
Locatie: Watervliet Belgie

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door des »

Eerste reis zal een Korte zijn , weekeinde of zo, maar foto's komt wel zodra ie binnen is 😃
Mobviletta i90 2022
Bavaria 746 ´2018

België
Gebruikersavatar
des
Berichten: 707
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 21:21
Locatie: Watervliet Belgie

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door des »

Voila daar is ie dan AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn moto g(9) power met Tapatalk

Mobviletta i90 2022
Bavaria 746 ´2018

België
Gebruikersavatar
Sempai
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 27 mei 2020, 19:50
Locatie: Mattentaartenstad

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Sempai »

Proficiat :thumbup: :thumbup:
Groeten,

Sempai
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Bob Diesel »

:bow: mooi
Veel veilige km gewenst :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door gjvonk »

Mooi, gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
des
Berichten: 707
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 21:21
Locatie: Watervliet Belgie

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door des »

Dank u ,dank u wel 😃,
Vandaag de lpg er in laten plaatsen ,2 flessen,plus filters plus buiten vuller , plus duo controller, ikke blij ,
Deze opgevuld en was maar 33€ kwijt :D

Nu nog afwachten hoe de batterij zich gedraagt, indien niet goed overweeg ik lithium batterij.maar de dealer vroeg hier voor 1700€ wat ik veel te veel vind, gaat over 100a .,,dacht rond de 500 a 700 € er een te hebben...van 100 ah
Mobviletta i90 2022
Bavaria 746 ´2018

België
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Camperic »

Mooie camper :thumbup:
Veel plezier ermee!
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Zonneke
Berichten: 1751
Lid geworden op: zo 09 sep 2018, 19:47

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Zonneke »

Wat een stoer ding. Veel leute ermee.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

DJSmiley
Berichten: 3998
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door DJSmiley »

des schreef:
do 30 jun 2022, 18:30
Dank u ,dank u wel 😃,
Vandaag de lpg er in laten plaatsen ,2 flessen,plus filters plus buiten vuller , plus duo controller, ikke blij ,
Deze opgevuld en was maar 33€ kwijt :D

Nu nog afwachten hoe de batterij zich gedraagt, indien niet goed overweeg ik lithium batterij.maar de dealer vroeg hier voor 1700€ wat ik veel te veel vind, gaat over 100a .,,dacht rond de 500 a 700 € er een te hebben...van 100 ah
Mooi ding en geluk dat je m zonder al te veel extra vertragingen alsnog uiteindelijk geleverd hebt gekregen, iig om dit jaar nog ervan te genieten.

100-120Ah koop je idd voor 600-900 euro voor een middensegment merk, een iets beter merk als bv een liontron ietsjes meer. Alleen moet je wel duidelijke afspraken maken met de dealer.
Met zo'n nieuwe bus heb je nog garantie en je hebt kans dat je in een discussie komt als er iets stuk gaat en ze de schuld kunnen geven aan degene die de accu ingebouwd heeft. Ja, de dealer is duur, maar als je achteraf een hele hoop gezeik krijgt is het misschien toch verstandiger om de hoofdprijs te betalen (Al snap ik wel dat dat krom voelt)
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Ontario »

Gefeliciteerd met dit prachtige model. Stonden vandaag naast een Belgische McLouis, de budgetversie uit het huis van de Mobilvetta-bouwers in Poggibonsi. Veel veilige reis- en verblijfmomenten gewenst.

Henk
Gebruikersavatar
Markus
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 21:44
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Nieuwe camper besteld: Mobilvetta Kea I90, niets vergeten bij bestellen hoop ik...



Bericht door Markus »

Mooie Camper! Veel plezier en vele veilige kilometers gewenst! :thumbup:
Groet,
Markus

GiottiLine Therry T37 Citroën Jumper Semi Integraal 2.2 HDI

"Collect Moments Not Things"
Plaats reactie