Aantal camperplekken door stijging verkoop campers

metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door metatoon »

lassche schreef:
wo 09 jun 2021, 13:59
Ik fietste net langs de camperplaats aan de haven in Vollenhove. Maar nog plek zat hoor :-B .
Zomaar nieuwsgierig die bij de camping ook?

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door lassche »

Ik ben er net even langs gelopen. De hond moest er toch nog uit

Maar er staan op het ogenblik maar 3 campers op het grasgedeelte van de camperplaats. En 2 op het beton. Dus nog wel plek voor een stuk of 6.

De camping lijkt wel goed bezet. In ieder geval het gedeelte wat vanaf de weg zichtbaar is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door metatoon »

Dank je voor de terugkoppeling.
:thumbup:
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2460
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door bently »

Camperplaats Het Uilenest in Hurwenen. Ná 3 dagen volle bezetting zijn we gisteren weer verder gereden.
Toen wij weg gingen stond er nog maar 1 camper.
Mooie plek om op de dijk te fietsen.
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door henk en lila »

Komt meer door het "vakantie in Nederland vanwege corona enzo" maar afgelopen weekend mochten wij net aan 1 nachtje op Panorama camping Gulpenerberg staan. Verder was die "uitverkocht". De dichtbij gelegen mini camping toonde op zijn website ook voor de hele maand juni dat die vol zat. Nog nooit meegemaakt dit begin juni!!
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door MonRoe »

eigenlijk wel te begrijpen, alle mensen (grijze golf) met een caravan en camper die altijd in juni met vakantie gaan in het buitenland blijven nu hier.
Dus hier veel drukker.

ik verwacht dat het in september een stuk rustiger zal zijn overal als er weer overal naartoe gereisd mag worden, dan gaat de grijze golf weer uitwaaieren over europa.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1729
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Sandor Gora »

Maak het nu inderdaad voor het eerst al een paar dagen mee: "1 plek voor 1 nacht, dat lukt nog net; waarom reserveert u niet?"
Tja, daar heb ik dus juist geen zin in. Enfin, mocht het komende dagen ergens niet lukken, we zijn zo thuis, hoor.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1936
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Zadowolony »

Met name de weekenden erg vol. Dus dan maar steeds weekend ff naar huis, en smaandags weer weg
Gebruikersavatar
rob2
Berichten: 2481
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 8:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door rob2 »

Ik zie ook dat het erg druk is overal, ook op werkdagen…
Toch hebben we afgelopen jaar niet 1 keer gereserveerd, en niet thuis op
de oprit moeten slapen :lol3:
En we gaan elke 2 a 3 weken wel een weekend op pad (weinig sociale verplichtingen tegenwoordig :wink: )
Ik heb het idee dat vooral de luxere CP vol zijn.
Plaatsen zonder voorzieningen lukt over het algemeen wel tot nu toe, ook
als je aangeeft dat je geen stroom etc. nodig hebt is er meestal nog wel een plekje te vinden.

Overal komen nieuwe camperplaatsen bij :thumbup: ,ben benieuwd hoe die volgend jaar allemaal bezocht worden?
Groet,
Rob
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door henk en lila »

Och, wij redden ons wel. Van de zes nachten er eentje op de camping gestaan. In het mooie Limburg. 8-)
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Will »

Wij staan op een grote camperplaats 7 campers allemaal boven op elkaar drie kwart van het veld is leeg.
Ongelooflijk dat noemen ze lekker vrij leven met de camper dus eigenlijk gewoon toeristen zoals een ieder maakt er maar een camping van want dat gelul wij zijn anders dat gaat naar het rijk der fabelen.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Jan en Simonne »

Ik vraag me nog steeds af, waarom mensen dat toch doen.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
FrS
Berichten: 1006
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 20:30

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door FrS »

las een paar dagen geleden ergens een nieuwe camperplek, plaats voor EEN camper. Nou dat schiet op.
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1990
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Aantal camperplekken door stijging verkoop campers



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Hallo vrienden,we kamperen langer dan 50 jaren,eerst met een karavan,daarna paar jaar alpenkeruezer en eindelijk na de kinderen deur uit zijn met een Kamper.We maakten alle jaren hele lange reizen en na mijn pensionering soms 5/6 maanden.Laatste 4 jaren gaan we niet zo ver,langste reis tot Hongarij.ezv. Ieder jaar ongeveer 15 mei gaan we naar Duitsland langs Moesel/Rijn en naa 2 mannden komen we terug naar huis en half Julie gaan we naar Hongarij tot eind september.Maar sinds vorig jaar zijn we niet meer naar Hongarij gegaan ivm. de Corona en campings en thermals waren dicht.Toen zijn we in Duitsland gebleven.Dit jaar bijna eerste maal hebben we een Nederlandse Tour geplant;en we zijn 15 mei richting Winterswijk beland,ik had telefonisch een plaats gereserveert bij Camping/vacantiepark Vrehorst.Was een zeer mooie plaats en camperplek.Du+WC+Afvoer naast camper,en water kraan.Daarna zijn we naar Ootmarsun gereden,ook een camperpark in de bossen en plaats genoeg.Alle comfoort aanweizig.We waren vlak bij de duitse grens en de verbot was einde,dus duitsland binnen.we konden 30 cent p.l. goedkoper tanken dan bij ons.Via duitse autobaan A31 zijn we richting Emden gereden en afslag Winschouten genomen,daar is ook prachtige Jachthaven met alles daarop.We zijn hier langer dan een week en gaan maandag richting Veendam.We blijven altijd in jachthavens en is iedere dag plaats zat.Deze maand hopen we in Nederland vol te maken,en daarna naar huis.Natuurlijk na paar dagen voorbereiding gaan we weer naar Moesel/Rijn.We wensen alle vrienden en gezond en veilige vacantie toe.
Boranka
Plaats reactie