Mango Telebadge gratis: tot 21-08-2022

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smitjr
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 25 jun 2012, 12:04
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door smitjr »

Dank u!
De knoestenzager!
Zelfbouw project > Renault Master L2 H2 2.2DCI 2003
Gebruikersavatar
mari-anne
Berichten: 515
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 16:33
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door mari-anne »

Ik heb niet alle 14 pagina's gelezen maar wil alleen vermelden dat ik blij was met de tip. Oude badge ingeleverd en omdat ik naar Italie wil nu gebruik gemaakt van het aanbod. Bedankt voor de tip.
Iedereen veel camperplezier, Marianne
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door jheeck »

Voor degenen die dit topic doorspitten op de juiste locatie van de badge: Ik heb de houder in het zwarte gedeelte bij de spiegel geplakt, ben vandaag voor het eerst in Italië door tolpoorten gereden en werd keurig toegepiept.
Locatie-Mango-badge.jpg
Locatie-Mango-badge.jpg (175.63 KiB) 731 keer bekeken
Helemaal blij mee!
Uit de beschrijving van speciale zones op reflecterende Fiat-voorruiten had ik al opgemaakt dat ik zo'n ruit niet heb want die zones zie ik niet bij mij.
Fiat-handleiding-telepass.jpg
Fiat-handleiding-telepass.jpg (83.1 KiB) 731 keer bekeken
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door Bob Diesel »

Je ziet die stippels toch zitten op je foto :crazy:
Dus heb je die zone wel .hij zit daar waar die zitten moet :thumbup:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door jheeck »

Zoals ik het zie is de gestippelde zone veel groter bij reflecterende ruiten, Bob. Dan moet 'ie op de stippels. Mijn stippelrandje is daar veel te klein voor.
Dat 'ie goed zit heb ik proefondervindelijk vastgesteld :-)
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
CorvH
Berichten: 78
Lid geworden op: do 09 sep 2021, 15:03
Locatie: Midden Drenthe

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door CorvH »

vandaag mijn gratis tolbadge binnen gekregen, werkt dus nog steeds
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door Premiumliner »

Afgelopen dagen de Tolbadge voor het eerst gebruikt. Soms piepte de badge pas vlak voor de slagboom. Vandaag de eerste betalingsberichten gezien. Tot mijn verbazing zijn we op drie trajecten met de camper die 2,90 meter hoog is, aangeslagen in class 2! Ra ra hoe kan dat?
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door TestCase »

Dat zou best kunnen kloppen. https://www.anwb.nl/vakantie/frankrijk/ ... iefklassen

Ik zie nog geen enkel traject van 2 weken geleden in Italië in de app. Afbeelding

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door jheeck »

Kees, ik heb over het ontbreken van mijn Italiaanse ritten gemaild met APRR en daar kwam (volgens mij) uit dat alleen ritten in Frankrijk in de app verschijnen, voor de overige landen moet je op de factuur wachten:
Nous vous informons que l’ensemble des trajets effectués à l’étranger ne sont pas disponible dans l’onglet « trajet en attente de facturation » et nous nous en excusons.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2139
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door jaap van duijn »

@JHeck,

Ja zeg een Fransman gaat toch geen Italiaans vertalen, is al erg genoeg met Spaans en Portugees :).

Jaap
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door Premiumliner »

Premiumliner schreef:
di 05 okt 2021, 10:14
Afgelopen dagen de Tolbadge voor het eerst gebruikt. Soms piepte de badge pas vlak voor de slagboom. Vandaag de eerste betalingsberichten gezien. Tot mijn verbazing zijn we op drie trajecten met de camper die 2,90 meter hoog is, aangeslagen in class 2! Ra ra hoe kan dat?
Zie hetnu ook. Stom van me, bedankt voor de teeugkoppeling!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8449
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door EasyBee »

Premiumliner schreef:
di 05 okt 2021, 10:14
Afgelopen dagen de Tolbadge voor het eerst gebruikt. Soms piepte de badge pas vlak voor de slagboom. Vandaag de eerste betalingsberichten gezien. Tot mijn verbazing zijn we op drie trajecten met de camper die 2,90 meter hoog is, aangeslagen in class 2! Ra ra hoe kan dat?
Bij die tolpoorten staat meestal een bord met maximum snelheid 30 km. Daar kun je dus rustig (30 km of minder) doorrijden.
Als dat bord er niet staat, moet je rustig oprijden naar de slagboom (tot ongeveer 1 tot 1,5 meter) en dan pas is er contact (piep). Het komt dan regelmatig voor dat je dan bijna of zelfs helemaal stilstaat voor er contact is.
Klasse 2 is van 2 tot 3 meter en onder de 3,5 ton.
Laatst gewijzigd door EasyBee op di 05 okt 2021, 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door TestCase »

jheeck schreef:Kees, ik heb over het ontbreken van mijn Italiaanse ritten gemaild met APRR en daar kwam (volgens mij) uit dat alleen ritten in Frankrijk in de app verschijnen, voor de overige landen moet je op de factuur wachten:
Nous vous informons que l’ensemble des trajets effectués à l’étranger ne sont pas disponible dans l’onglet « trajet en attente de facturation » et nous nous en excusons.
Duidelijk, alle ritten buiten frankrijk staan niet in de app voordat de factuur komt begrijp ik nu.
Dank!

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Chateau
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 11:39
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Mango Telebadge gratis: waarschijnlijk tot 31-08



Bericht door Chateau »

Nog steeds gratis te bestellen https://www.mango-mobilitesbyaprr.com/n ... -italie-0/.
Ik had 'm binnen een paar dagen in de bus.
Groet, Hans

LMC Cruiser SL T672G (2015/2016)
Plaats reactie