luifeldoek vervangen

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7480
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door ducati 900 »

:-B :-B kan Rudi wel doen.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9157
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door gjvonk »


Hoofdnoorman schreef:
Overigens kun je bij Drukwerkdeal.nl een monsterdoosje gratis aanvragen. Je krijgt dan een 50 tal stukjes materiaal toegezonden zodat je kunt voelen wat je wilt hebben.
Dit was hem toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Vorstendom
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 14 dec 2015, 14:10

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Vorstendom »

Drukwerkdeal.nl

En je moet even terugkijken in dit topic en dan vind je hoe en wat je moet bestellen.

Gr, Jeroen
Gebruikersavatar
Johnti
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:48
Locatie: Helmond

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Johnti »

Bedankt voor de tip Rudy.
Alle ouders zeggen tegen de kinderen; we staan vlak bij Dombo. Hahaha.
Is wel vet dat ik (denk ik) de enigste ter wereld ben met deze luifel. En ja. Het dak is ondertussen schoon.
PXL_20220820_101907425.jpg
PXL_20220820_101907425.jpg (198.95 KiB) 995 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Hoofdnoorman »

Heel erg mooi.

Dit kunnen veel meer mensen doen en zeker als ze een beetje handig zijn. Het scheelt zo 200 euro op een origineel doek en de kwaliteit is ook nog beter.

Ik ben zelf blij dat een "idioot" idee van mij opvolging heeft gekregen maar vind het nog mooier dat men dit ook even wil zeggen/schrijven. Dit doet mij goed omdat ik mijn gedachtenkronkels niet enkel en alleen voor eigen gewin heb gehad.

Voor de foto, niet helemaal mijn smaak, maar als je kinderen hebt is dit natuurlijk prachtig en ach, voor een klein flutbedrag kan er later altijd weer een iets neutraler doek op.

Grote voordeel van dit alles voor de eigenaar. Hij heeft de boel ook uit elkaar gehad en gezien waar de zaak schoongemaakt moest worden en hoe alles werkt. Goed voorbeeld doet volgen. Veel plezier er mee. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7480
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door ducati 900 »

Ik heb altijd veel plezier gehad van jouw idiote ideeën en mis ze nog steeds op dit forum.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
Hein123
Berichten: 1043
Lid geworden op: vr 08 jul 2011, 20:28
Locatie: Deventer

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Hein123 »

Zo een vind ik wel mooi, past wel een beetje bij mijn achterzijde van de camper :D
Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Hein en José


Hymer B 524 SL

You don't like my tattoos? At least I can cover them up. Your face on the other hand...
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Hoofdnoorman »

:-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Johnti
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:48
Locatie: Helmond

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Johnti »

Inderdaad Rudy. Het doek is ieders smaak en voor dat bedrag weer sneller te vervangen voor een ander. Ik heb geen jonge kinderen meer maar ben een stripfanaat. :-B :wink:
Tevens, wat je zegt, heb ik alles weer goed kunnen schoonmaken en smeren. Hij is weer als nieuw.
Was trouwens in een uurtje gepiept. Viel me reuze mee. Effe twee extra handjes nodig gehad met inschuiven.
Gebruikersavatar
jasperenpriscilla
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 26 apr 2019, 9:19

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door jasperenpriscilla »

Dit is fantastisch. Wij hebben dezelfde luifel als van 'vorstendom' op pagina 2 van dit topic.

Met het originele doek waar inmiddels een aantal scheuren inzitten. (die zitten er al een paar jaar in) ik ben zelf heel erg van het repareren en het zelf doen. Maar in dit geval dacht ik echt dat een nieuwe luifel de enige oplossing was.

Maar duidelijk te zien in dit topic is dat je dus gewoon een mooi doek kunt bestellen en het zelf kan doen.

Mooie klus voor het voorjaar, ik ga hier eens kijken wat we erop gaan printen!
Gebruikersavatar
amigob2
Berichten: 1039
Lid geworden op: di 11 mei 2021, 16:52

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door amigob2 »

Ik heb ervaring met donker luifel doek. Kan je 1 ding zeggen, ik doe het nooit meer
Dat donker doek wordt zo warm in de vol zon dat het behoorlijk wat warmte afstraalt, en dat merk je echt onder de luifel
Mercedes Sprinter 4x4 2010, camper in wording
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7480
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door ducati 900 »

Ja klopt, zou mijn voorkeur ook niet hebben.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: luifeldoek vervangen



Bericht door Hoofdnoorman »

Tsja, zou kunnen. Fijn dat er dus iemand is met ervaring dat een donker doek veel te warm wordt.
Ik kan nu niet zeggen dat mijn doek nu erg licht is, maar van extra warmte merk ik echt helemaal niets.

Afbeelding
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie