Naar Zweden: overnachten in de camper op een Stenaline overtocht?

Plaats reactie
RichardVrieling
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 16 mar 2020, 16:40

Naar Zweden: overnachten in de camper op een Stenaline overtocht?



Bericht door RichardVrieling »

Hallo,

Afgelopen zomer zouden we al naar Zweden, maar nu alles doorgeschoven naar 2021. Incl Stenaline ticket van Rostock naar Trelleborg. Ik had voor de zomer van 2020 een handige tijd voor de overtocht, maar de nieuwe tijden voor 2021 zijn minder gunstig. Dit houdt in dat ik een nachtelijke overtocht kan doen, maar mag je tijdens de overtocht in je camper overnachten of moet je een bed / hut huren? We zijn met 5 personen, dus dat loopt nogal in de papieren.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Richard Vrieling
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 829
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: Eerste keer met de camper naar Zweden: overnachten in de camper op een stenaline overtocht?



Bericht door De Boer op toer »

Je mag normaal niet op de beneden dekken van de veerboten vertoeven tijdens de vaart, dus ook zeker niet in je camper.
De autodekken worden tijdens de vaart ook afgesloten.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Eerste keer met de camper naar Zweden: overnachten in de camper op een stenaline overtocht?



Bericht door jheeck »

In gevallen waar ferrymaatschappijen dat wel mogelijk maken, ik ken ze alleen op/rond de Middellandse zee, adverteren ze dat vaak met "Camping on board". Als dat niet in het aanbod zit mag het niet.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8662
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Eerste keer met de camper naar Zweden: overnachten in de camper op een stenaline overtocht?



Bericht door seth_space »

Als je een premium ticket hebt is een stoel inbegrepen in de lounge (rustgebied)
Of je maakt een reservering voor een (slaap) stoel in de "hygge". Ca 6 euro. Wel doen want er zijn er maar een stuk of 40. (beetje afhankelijk van boot meen ik)
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
RichardVrieling
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 16 mar 2020, 16:40

Re: Naar Zweden: overnachten in de camper op een stenaline overtocht?



Bericht door RichardVrieling »

Dank allen! Goede tips!! Ik ga hier rekening mee houden bij het boeken!
Plaats reactie