Zenec navigatie geupdate

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
Trefford
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 jul 2022, 16:44

Re: Zenec navigatie geupdate



Bericht door Trefford »

Dank voor uw reactie. Kunt u nog achterhalen hoe u de update heeft kunnen aanschaffen? De helpdesk van Zenec geeft aan dat het enkel met creditcard kan.
Gebruikersavatar
balderj
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 26 okt 2016, 22:23

Re: Zenec navigatie geupdate



Bericht door balderj »

Update van het systeem kan een hoop narigheid veroorzaken, goed opletten bij het caliberen van het aanraakscherm,doe je dit verkeerd dan werkt je aanraakscherm niet meer zoals normaal. mijn ZE 4626 loopt wel eens vast tijdens een rit en blijft dan als het ware stilstaan op een bepaalde lokatie terwijl jij doorrijd.
Tijdens update van de kaarten geeft Naviextras bij mijn SD card aan dat deze SD card te klein is, je kunt dus niet in 1 keer alles update en dit is heel vervelend omdat je dan landen moet verwijderen en later weer apart moet updaten.Een grotere SD card gaat niet omdat de software beveiligd is tegen kopiëren.
Bijlagen
afbeelding.png
afbeelding.png (779 Bytes) 3598 keer bekeken
Jan van Schaffelaar
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 14 mei 2018, 18:15

Re: Zenec navigatie geupdate



Bericht door Jan van Schaffelaar »

HELP!! Wie zou mij willen/kunnen helpen om de Zenec E-3726 in onze camper te upgraden. Gezien het feit dat ik een digibeet ben, is het voor mij niet te doen. Hoor graag via jvschaffelaar@gmail.com of iemand ons blij kan maken. Vriendelijke groet Frans
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8449
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Zenec navigatie geupdate



Bericht door EasyBee »

A) Waar woon je? Dat staat niet in je profiel en niet in je oproep? Of kom jij naar de helper toe met je camper?
B) Nooit je emailadres of telefoonnummer in een openbaar forum zetten. Daarvoor staat er in je bericht bijje loginnaam de Contacteer knop.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Plaats reactie