Einde oefening in Playa de Piles

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door Stieneke en Donald »

Hoofdnoorman schreef:
di 03 mar 2020, 21:22
Nu staan we in Piles. Het is hier helemaal leeg. Nog nooit meegemaakt, maar het stormt hier wel flink. Morgen even de ruitensproeier repareren en het controle lampje van mijn knipperlicht. We blijven hier maar een paar daagjes omdat Hockey hier een heel mooi hondenveld heeft met hekken rondom.
Wij kwamen in Piles op 12 maart 2020 en zagen geen enkele camper staan.
Camper op blokken gezet en 2e zonnepaneeltje op de stoep. Komt 's middags de politie vertellen "No camping en no dormir".
Buurtbewoners hadden geklaagd en zodoende mag je in deze gemeente niet meet overnachten in je camper! Wel parkeren overdag.
Dit geldt dus voor alle plekken elders in deze gemeente. Jammer, jammer.
Ik vermoed dat Rudy hier ook was.

Betreft deze plek. Was een mooi plekje. https://park4night.com/lieu/72418//pile ... rettyPhoto
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8593
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door seth_space »

Je vertoonde camping gedrag op een parkeerplaats. Niet ongewoon die reactie lijkt me
Nog los van het feit dat momenteel niemand zit te wachten op campeerders, behalve diegene die op weg naar huis zijn.
,
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door Stieneke en Donald »

Deze P wordt reeds jaren gebruikt als overwinterplek. Campinggedrag was daar heel gewoon. Werd steeds getolereerd. Politie reed regelmatig langs.
Tijden veranderen. En gemeenten doen mee aan die veranderingen.
Laatst gewijzigd door Stieneke en Donald op wo 08 apr 2020, 6:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13338
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door hathi »

Typisch Nederlands,....als het ooit getolereerd is/was,heb je ineens het recht,ja mss in NL,maar niet buiten Nederland,dus terecht
Hans
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door Stieneke en Donald »

Ik vind het geen "recht" om daar te overnachten. Werd getolereerd. Als het niet meer kan jammer dan. Ik zit er niet mee hoor. Ander plekkie zoeken dus.
Ik plaatste dit bericht om anderen te waarschuwen om er niet vruchteloos heen te rijden.
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Einde oefening in Playa de Piles



Bericht door Hoofdnoorman »

Stieneke en Donald schreef:
di 07 apr 2020, 18:01
Deze P wordt reeds jaren gebruikt als overeinterplek. Campinggedrag was daar heel gewoon. Werd steeds getolereerd. Politie reed regelmatig langs.
Tijden veranderen. En gemeenten doen mee aan die veranderingen.
Ja, dat ging ook prima totdat er nogal wat campers met aanhangers en auto's/motorfietsen zicht meer richting strand gingen begeven en de parkeerplekken vóór de apartementen in beslag namen. Was werd opgehangen tussen camper en bomen. Aggregaten draaiden dat het een lieve lust was. Ik gebruik het normaal als een overnachtingstop. Soms twee dagen. Ik was er in oktober en toen was er nog niets aan de hand, enige dagen later bleek de gemeente te hebben ingegrepen. Volgens een Duitse vriend, de overlast op de parkeerplaatsen voor de (bewoonde?) bebouwing.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie