Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

niet vaccineren daar conseqenties aan verbinden, b,v, achteraansluiten bij ic opname en niet meer automatisch opname.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Het Coronavirus



Bericht door PE1OPQ Theo »

Maar intussen gebeurt er niets voor de lange termijn.
Geen vergezichten uit Den Haag, geen voorstelling van hoe gaan we de gezondheidszorg inrichten om dit het hoofd te kunnen bieden?
Niets daarvan, er komt niets uit de monden behalve dat het voor de korte termijn geld kost en dat het goed georganiseerd moet worden.
De midden partijen zijn stil en dat geeft de populisten de gelegenheid om wel met ideeën te komen.

Theo
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6189
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Het Coronavirus



Bericht door rongreven »

Groepsimmuniteit is de oplossing.

IMG-20211207-WA0000.jpg
IMG-20211207-WA0000.jpg (46.58 KiB) 207 keer bekeken
Groet, Ron Greven
WimZ
Berichten: 1813
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Het Coronavirus



Bericht door WimZ »

Meine schreef:
di 07 dec 2021, 14:55
hermanusb schreef:
di 07 dec 2021, 14:12

Nee.
Verplicht vaccineren zal nooit de oplossing zijn,
Licht dat nader toe, waarom niet dan? Ik motiveer toch ook waarom ik vind dat het wel moet?
Waarom zou je ook? De niet gevaccineerde hebben zo meteen allemaal de ziekte doorgemaakt en zijn dan beter immuun dan met vaccinatie. Dat is wat we moeten hebben.
Zolang ze niets aan zorgpersoneel doen, motivatie voor meer mensen, moet er niet gezeurd worden over een paar mensen die vaccinatie niet willen.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Niet zeuren dan, als je dan als niet gevaccineerde geen aanspraak mag maken op de druk bezette zorg
Omdat een geplande kankerbehandeling of nier transplantatie op jou voor gaat
Ipv anders om , zo als nu :bang:
Zou je het dan niet redden ,, :crazy: jammer dan
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Meine »

Eerst de hart en kankerpatiënten behandelen en daarna de resterende capaciteit voor de wappies die immers toch al op weg zijn naar een betere immuniteit. Ik zie het ook zo Bob. :thumbup:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

+1 :thumbup: :thumbup:
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Oei dus we schaffen een grondrecht zomaar ff af :oops: iedereen heeft recht op zorg! Waar ik wel een voorstander van ben is de leugen ontkrachten en de leugenaars voor schut zetten en niet een beetje ook. Geloven in foute informatie, het niet begrijpen van de informatie daar moeten we wat aan doen! Niet iedereen is verstandelijk zo ontwikkeld dat ze de gevolgen niet goed kunnen overzien. Er zijn ook legio mensen die in Jomanda geloofde of in mooie internet dames die van jou en niet je geld houden. Dat het probleem er is ja maar sommige oplossingen gaan mij te ver veel te ver

Gr Aad
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Meine schreef:
di 07 dec 2021, 18:49
Eerst de hart en kankerpatiënten behandelen en daarna de resterende capaciteit voor de wappies die immers toch al op weg zijn naar een betere immuniteit. Ik zie het ook zo Bob. :thumbup:
Vanuit een soort gevoel ven rechtvaardigheid komen mensen op deze gedachten, ik betrap me daar zelf ook wel eens op maar verwerp ze dan als zijnde primitief.
Bovendien zal een arts bij triage andere, objectieve, maatstaven hanteren om een behandelvolgorde te bepalen.
Geen arts zal hier gelukkig handelen vanuit een 'eigen schuld' gedachte. Het zal ook wel strijdig zijn met de eed van Hippocrates.

Ik ben tegen een vaccinatieplicht, dat druist in tegen de integriteit van ieders lichaam. Ik zal ook mijn stem niet verheffen als het er van mocht komen, net zoals in een handvol andere landen nu al het geval is. Omdat ik ook een stemmetje hoor dat er eigenlijk een plicht zou moeten zijn omdat de vrijheid van antivaxxers om zich niet te laen vaccineren ook de vrijheid van de meerderheid beperkt.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Meine »

AadenAnke schreef:
di 07 dec 2021, 19:05
Oei dus we schaffen een grondrecht zomaar ff af :oops: iedereen heeft recht op zorg! Waar ik wel een voorstander van ben is de leugen ontkrachten en de leugenaars voor schut zetten en niet een beetje ook. Geloven in foute informatie, het niet begrijpen van de informatie daar moeten we wat aan doen! Niet iedereen is verstandelijk zo ontwikkeld dat ze de gevolgen niet goed kunnen overzien. Er zijn ook legio mensen die in Jomanda geloofde of in mooie internet dames die van jou en niet je geld houden. Dat het probleem er is ja maar sommige oplossingen gaan mij te ver veel te ver

Gr Aad
Ja, ook die hart, kanker en nierpatiënten, die worden nu aan hun lot overgelaten, regelmatig tot de dood er op volgt. Dat omdat een covid patiënt negen keer zoveel tijd op de IC verblijft als een patiënt die een levensreddende operatie heeft moeten ondergaan. Ook die niet-covid patiënten hebben grondrechten hoor!
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

En terwijl ze die ic bedden bezet houden
Maken ze zich zelf niet druk wat er met hun lichaam word gedaan
Ze worden behandeld ,en dat willen ze graag

Er zal echt niet alleen zuurstof worden toegediend
Misschien wel een anti corona vaccin :wink:

Weet het niet, ben slechts :roll: een eenvoudig ex bestuurder :cheers:
Maar vol gewoon vol prikken met alles wat nodig is om ze beter te maken

Niet accoord ,naar huis :wave:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22714
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Het Coronavirus



Bericht door PaulBng »

Afbeelding
Zoiets?


Paul
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Meine »

Een echte wappie weigert ook die prikjes toch? :bang:
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Die laat zich dus niet opnemen
Gaat nog liever de pijp :?: :?: eh eh,, help
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie