Afvalwater tijdens wintersport

Met de camper naar de sneeuw!
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Afvalwater tijdens wintersport



Bericht door Cee Pee »

In onze tank zit standaard een 12volt 30watt element en deze zit vlak bij de afsluiter en deze blijft ook bedienbaar.

Afbeelding
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
willemzon
Berichten: 1755
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Afvalwater tijdens wintersport



Bericht door willemzon »

Ik had de afvaltank ook open staan, maar bij min 15 bevroor de uitloop, maar nadat ik een 2 liter ruitenvloeistof in de afvoer had gegooid, was het geheel weer ontdooid.

Gr willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
barbje79
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 01 dec 2019, 8:18

Re: Afvalwater tijdens wintersport



Bericht door barbje79 »

Gezien de weersverwachtingen zal 't allemaal wel loslopen......ze geven 10 graden op in de Franse alpen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Afvalwater tijdens wintersport



Bericht door jepebe »

De minst lastige oplossing vind ik een 20 l emmer eronder, die je geregeld leegt bij een put of loosplek. Is nog redelijk te tillen.

Als je m echt nodig had, dan is nu de inhoud bevroren. Dus een beetje degelijke emmer die naar beneden genoeg taps toeloopt, eerst zout onderin en dan onder de tank en legen kan dan toch nog bestaan uit het op een rooster deponeren van een blok ijs.

Ik heb dat laatste nog niet meegemaakt en weet niet hoe groot de overlast ervan dan is.Heb wel een bijl in de camper waarmee ik ‘t blok zou kunnen verbouwen tot ijsklontjes die niet voor consumptie vatbaar zijn.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Plaats reactie