Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke camperplaats

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1084
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke camperplaats



Bericht door Don Esteban »

Wij zijn van plan om in het voorjaar op weg naar Spanje eens een stuk via Duitsland te gaan. De eerste stop is gepland in het Rijndal op een CP in Lahnstein aan de rivier de Lahn. Met redelijk fietsweer zou het daar een paar dagen prima uit te houden zijn.
De CP in Eguisheim in de Elzas gaan we ook aandoen maar ik heb geen zin om vanuit Lahnstein 340 km op één dag te gaan rijden. Weet iemand een leuke plek halverwege de twee genoemde CP's? Al googelend zie ik Dierbach met een CP maar wie weet dat iemand iets leukers weet?? Bvd voor een reactie.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13414
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke CP



Bericht door hathi »

Kijk hier even ?..https://apps.apple.com/nl/app/stellplat ... d360686968 .....Don.. in Lahnstein is een mooie particuliere gezellige camperplek,incl douche,en het fietspad loopt in de achtertuin.
Hans
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1084
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke CP



Bericht door Don Esteban »

Leuke App Hans. Hartelijk dank. :cheers: Ik ga eens zoeken. Wat de CP in Lahnstein betreft, zullen we het allebei wel over dezelfde hebben. De eigenaar heeft een informatieve video laten maken.
https://youtu.be/-yHR-L-aoRI
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
maurice72
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 27 apr 2014, 10:33
Locatie: Limburg

Re: Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke CP



Bericht door maurice72 »

Zéér aan te raden, het Techniek museum.(ZEKER BEZOEKEN) U weet niet wat u ziet! (advies;combi ticket, Wel éérst speyer bezoeken dan sinsheim)

Speyer heeft een eigen CP met alle voorzieningen.
Sinsheim ; Het museum heeft camperplekken op het terrein maar zonder enige voorzieningen. Maar op korte loopafstand is een camperplek met alle voorzieningen (Kreuzung Am Ilvesbach/Schwimmbadweg)
Laatst gewijzigd door maurice72 op zo 09 feb 2020, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1084
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Ik zoek halverwege Lahnstein en Eguisheim een leuke CP



Bericht door Don Esteban »

Maurice, hartelijk dank. :thumbup: Ik ga er op googelen en vergelijken. :cheers:
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Plaats reactie