Amplo levelsysteem

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proemeltje
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 12 aug 2015, 16:25
Locatie: Heerhugowaard

Re: Amplo level systeem



Bericht door proemeltje »

wij hebben twee jaar geleden het E&P systeem laten monteren. kosten waren toen 5200 euro. Wat ik in de argumenten in de discussie miste, was dat de camper heerlijk stabiel staat. Dat is vooral voor de schotelantenne, die vast op het dak staat. Als je aan de randen van de "footprint" kampeert, is een lichte schommeling al voldoende voor blokken en/of stilstaand beeld. zelfs verzitten op je stoel was al een oorzaak. Ook al zet je da camper op blokken, hij zal nog steeds schommelen.
Ynid
Berichten: 34
Lid geworden op: do 09 mei 2019, 8:14

Re: Amplo level systeem



Bericht door Ynid »

3 jaar EP systeem geweldig!!
Bridge
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 09 jun 2019, 20:06
Locatie: Zeeuws - Vlaanderen

Re: Amplo level systeem



Bericht door Bridge »

Ep zit er inmiddels onder super, wij willen niks anders meer
HYMER B SL 708
Eura1
Berichten: 303
Lid geworden op: di 26 nov 2019, 15:17

Re: Amplo level systeem



Bericht door Eura1 »

Hoe kunt ge dat nu weten ? Heeft u al andere systemen dan getest , gebruikt ? Ik ga zeker uw systeem niet in vraag stellen maar om nu al te zeggen , wij willen niks anders meer , :shh:
Grtz
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2149
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Amplo level systeem



Bericht door jaap van duijn »

@Eura1,

Wij hadden E&P level onder de caravan 8 jaar, compleet 2 cylinders onder de as en 4 poten op de hoeken.
Natuurlijk een luxe absoluut geen onmisbaar geval, maar wel gemakkelijk en als je het betalen kan waarom niet, van leverancier tot de gebruiker (die betaald) verdient een ieder weer een paar centen.

We kochten de camper 24-05-2019 en hebben ook daar direct de E&P onder laten plaatsen.
Ook weer een niet geringe meer prijs.
Er is een keuze gemaakt tussen verschillende leveranciers door ons en anderen, zal altijd blijven.
Of de hogere kosten van E&P dit ook zal opbrengen is mij niet bekend, van bedrijf zekerheid.
Wel dat we inmiddels 10 jaar gebruiker, nog niet eenmaal een storing gehad hebben dat weer wel, zit daar dan het verschil, ik weet het niet.
We zouden "niets anders meer willen".
Ziet U dit als woord speling?
We kunnen en waarschijnlijk bedoelde een ieder voor mij het zelfde "We zouden niet meer zonder willen".
Nu gerust gesteld?

mvgr Jaap van Duijn
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Amplo level systeem



Bericht door Camperic »

Als je ergens tevreden over bent, waarom zou je dan iets anders willen?
Daarvoor hoef je iets anders niet te hebben getest e/o gebruikt.
Mensen in het algemeen zouden vaker tevreden moeten zijn met wat ze hebben :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Bridge
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 09 jun 2019, 20:06
Locatie: Zeeuws - Vlaanderen

Re: Amplo level systeem



Bericht door Bridge »

Eura1 schreef:
za 25 apr 2020, 9:34
Hoe kunt ge dat nu weten ? Heeft u al andere systemen dan getest , gebruikt ? Ik ga zeker uw systeem niet in vraag stellen maar om nu al te zeggen , wij willen niks anders meer , :shh:
Grtz
Ik heb idd redelijk onderzoek gedaan en inmiddels meerdere gebruikers van level systemen gesproken, die overigens met andere merken rijden en er al veel ellende mee hebben gehad.
En mijn uitspraak is trouwens gebasseed op het feit dat we van die oprijblikken af zijn dus ter verduidelijking gericht op het gebruik van een level systeem ongeacht het merk.
HYMER B SL 708
roekie
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 05 apr 2010, 15:10

Re: Amplo level systeem



Bericht door roekie »

kort samengevat , niemand heeft dus ervaring met de Amplo levelsysteem. ik ga het misschien aanschaffen. als het er onder zit laat ik mijn bevindingen weten . :wink:
gsm
Berichten: 4463
Lid geworden op: do 07 jul 2005, 0:22
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Amplo level systeem



Bericht door gsm »

Als er niemand is dat zal daar wel een reden voor zijn en dan denk ik bv aan de prijs.
Als ik de prijs zie op martplaats dan zou ik voor iets meer een bekend merk nemen die velen hebben zoals E&P, kost wel ±€400 meer maar staat goed bekend en overal service
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Amplo level systeem



Bericht door Cee Pee »

Maar E&P past lang niet altijd.
Bijvoorbeeld een grote brandstoftank onder een Ducato zit de linker voorpoot in de weg.
Een een LPG tank achter de achter as geeft ook problemen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
gsm
Berichten: 4463
Lid geworden op: do 07 jul 2005, 0:22
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Amplo level systeem



Bericht door gsm »

Ik reageerde op de opmerking dat er niemand ervaringen meld en als je er iets meer voor over heb kan je gratis advies inwinnen bij E&P.
Ik heb het ook overwogen maar vind het te duur en heb nu 2 gebruikte extra hoge oprijblokken gekocht.
Nu ben ik nog aan het kijken voor 2 steunen achter tegen het wiebelen :wink:
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
FreddyFender
Berichten: 4
Lid geworden op: za 21 aug 2021, 0:38

Re: Amplo level systeem



Bericht door FreddyFender »

Wij hebben voor E 600,- minder dan E&P het Amplo systeem laten monteren in Kamerik. Compleet met aluminium bak voor de pomp onder het Ducato chassis. We zijn SUPER tevreden met het systeem en willen nooit meer anders. Als we weer voor de keuze stonden zou het weer Amplo worden. Het enige voordeel wat wij in E&P zagen was dat die een “weegfunctie” heeft. Maar 1x op de weegbrug (compleet geladen en tanks gevuld) was voor ons ook afdoende info.
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

Re: Amplo level systeem



Bericht door staal571 »

Bridge schreef:
ma 26 aug 2019, 13:14
Het beste systeem is beiden, je komt op de plaats aan.
Laat de camper (voorzien van volledige luchtvering)
Zakken, en daarna de hydr steunpoten zetten hem recht.
Dure aangelegenheid...
En dan nog graag voor 3600 Kg :wink:

Gr peter
jvd
Berichten: 208
Lid geworden op: di 18 aug 2009, 9:24
Locatie: zuidholland

Re: Amplo levelsysteem



Bericht door jvd »

Waar zit die weegfunctie bij E&P dan.nog nooit gezien.
grts jan
Plaats reactie