campings reserveren?

Plaats reactie
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

campings reserveren?



Bericht door Prhg »

Ik ga in Juni naar engeland en schotland. Ik wil naast campings ook vooral gebruik maken van parkings.
Is het volgens jullie nodig om in de periode 1 juni tot eind juni de campings te reserveren? ik doe dat nl liever niet als het niet echt nodig is.

groeten

peter
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6046
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: campings reserveren?



Bericht door TestCase »

Even op de engelse/schotse feest of vrije dagen kalender kijken. Als er een bank holiday of andere feestdag dicht bij het weekend valt kon het wel eens heel druk zijn. Er worden daar veel plekken gereserveerd voor die extra uitjes.
Je kunt ook besluiten juist dan voor een parking te kiezen.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Aagje
Berichten: 1657
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 14:30
Locatie: Rotterdam

Re: campings reserveren?



Bericht door Aagje »

Dat vroegen wij ons een paar jaar terug ook af, maar bleek niet nodig te zijn...tenzij Bank-holiday in een van de dagen na het weekend valt, dan is het ontzettend druk op campings. Volgens deze link vallen die buiten jullie vakantie.

https://publicholidays.co.uk/england/2019-dates/
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: campings reserveren?



Bericht door Prhg »

gelukkig, want ik wil eigenlijk niet gebonden zijn.
screech
Berichten: 410
Lid geworden op: do 08 mar 2007, 9:17
Locatie: Dronten

Re: campings reserveren?



Bericht door screech »

Vorig jaar hebben wij drie weken rond gereden in de UK, in het hoog seizoen, en niets gereserveerd. De grote campings zitten wel stampvol, de kleintjes (die heel betaalbaar zijn) hebben we geen enkele keer een nee gekregen. Op 1 camping hebben we 3 dagen gestaan, en moesten we op dag 2 naar een ander plekkie die uiteindelijk zelfs mooier was dan ons eerste plakkie.
Adria Twin bus camper, zo enorm blij mee.
Plaats reactie