Met VW California naar Lapland in februari

Met de camper naar de sneeuw!
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10157
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Met VW California naar Lapland in februari



Bericht door Peter LMC »

Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Met VW California naar Lapland in februari



Bericht door Reisbijbel »

Winterkamperen is super tof, maar ik zou wel eerst naar een goede huurcamper op zoek gaan. Je gaat nogal een eind rijden en niet alle campers mogen mee de sneeuw in. Goboony of Camptoo zijn inderdaad tof, maar dan ben je wel afhankelijk van particulier onderhoud, Friesland Campers verhuurt campers tegen aantrekkelijke tarieven in de winter (2 weken huren, mag je hem 3 weken mee) maar ik kan me voorstellen dat zij geen hond in de camper willen, en hun campers zijn niet zo hip als jullie willen :-). Wij reizen met onze kinderen en hebben twee keer een normale camper mee de kou in ingenomen, de laatste keer van Friesland Campers en dat werkte goed. In maart rijden we met de auto naar Zweden :-). Mocht je Lapland-tips zoeken, die hebben we ook staan op onze site, we zijn alleen wel gaan vliegen :-). https://www.reisbijbel.nl/zweden/report ... oolcirkel/ Ik zag in Lapland veel auto's 's nachts ook aan de verwarming hangen met een stroomkabel.
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Met VW California naar Lapland in februari



Bericht door macfocus »

Wij hebben deze eenkeer meegehad (nee niet de kou in), was een heerlijke en heel goed onderhouden camper.

https://www.goboony.nl/campers/nederlan ... oort/1088?

(Is geen reclame, wel een eigen ervaring)
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Plaats reactie