Startonderbreker verwijderen
-
Startonderbreker verwijderen
Wie kan mij helpen om een startonderbreker te verwijderen bij een Ducato 2.8 idTD van 2001, uiteraard tegen een vergoeding. Zelf durf ik het niet aan.
Of weet iemand in de omgeving van Dronten een goed adres tegen een redelijk bedrag?
Wat is dan een redelijk bedrag: ik hoor dat het ongeveer 1 1/2 uur werk is dus reken maar uit.
Ik ben al bij Tom Cars in Dronten geweest maar daar wilden ze de brandstof pomp er meteen uit halen dus niet gedaan en mijn Pools was ook niet zo goed.
Ik hoor graag van u, Dirk
Of weet iemand in de omgeving van Dronten een goed adres tegen een redelijk bedrag?
Wat is dan een redelijk bedrag: ik hoor dat het ongeveer 1 1/2 uur werk is dus reken maar uit.
Ik ben al bij Tom Cars in Dronten geweest maar daar wilden ze de brandstof pomp er meteen uit halen dus niet gedaan en mijn Pools was ook niet zo goed.
Ik hoor graag van u, Dirk
-
- Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.
Re: Startonderbreker verwijderen
Al bij Fiat geinformeerd? Gewoon de vraag voorgelegd?
U wilt toch iets van elektra weten?
Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652
Schema maken? viewtopic.php?t=8479767
Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652
Schema maken? viewtopic.php?t=8479767
Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Fiat is een onderdeel van iveco trucks , ik heb mijn startonderbreker laten verwijderen bij een iveco truck garage .de monteur had het in tien minuten voor elkaar
Gr arie
Gr arie
mooi hè, Iveco
Vriendelijke groet, Berry
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
-
Omdat wij jaren geleden de ( enige) sleutel verloren, hebben wij dat ook moeten laten doen.
Meerdere bedrijven gevraagd en durfden het inderdaad ook niet aan.
Garage Walter in Enkhuizen heeft de klus uiteindelijk ter plekke ( op de parkeerplaats) geklaard en de motor gestart, zodat ik achter hem aan naar zijn garage kon rijden voor verdere afhandeling.
Telefoon Garage Walter is 0228-315890
Succes, Henny Reese
Meerdere bedrijven gevraagd en durfden het inderdaad ook niet aan.
Garage Walter in Enkhuizen heeft de klus uiteindelijk ter plekke ( op de parkeerplaats) geklaard en de motor gestart, zodat ik achter hem aan naar zijn garage kon rijden voor verdere afhandeling.
Telefoon Garage Walter is 0228-315890
Succes, Henny Reese
Wij genieten van onze Hymer B534, bj.1995
We kochten hem op 14 Februari 2002 en noemen hem sindsdien liefdevol "VALENTIJN"
We kochten hem op 14 Februari 2002 en noemen hem sindsdien liefdevol "VALENTIJN"
Fiat de Burgh in Eindhoven heeft het lang terug voor ons gedaan. 120 euro.
- Bas vd laar
Dat moet je vooral vertellen als ie gestolen is...En hoe zit het dan met de verzekering als je dit doet ?
" ik heb wel de startonderbreker er af laten halen, maakt dat nog iets uit voor de uitbetaling ? "
-
Hermes, die startonderbreker zat er al in toen wij de camper ( 7 jaar oud) kochten.
Voor de verzekering hebben we toen direct ook een alarminstallatie laten inbouwen, dus eigenlijk was die standaard startonderbreker overbodig geworden, maar kon volgens dat bedrijf niet worden verwijderd. Dat ding bleef dus ook gewoon werken, hetgeen betekende, dat ik voor het starten 2 onderbrekers moest uitschakelen en dat was sowieso oervervelend.
Groet, Henny
Voor de verzekering hebben we toen direct ook een alarminstallatie laten inbouwen, dus eigenlijk was die standaard startonderbreker overbodig geworden, maar kon volgens dat bedrijf niet worden verwijderd. Dat ding bleef dus ook gewoon werken, hetgeen betekende, dat ik voor het starten 2 onderbrekers moest uitschakelen en dat was sowieso oervervelend.
Groet, Henny
Wij genieten van onze Hymer B534, bj.1995
- Bob Diesel
- Contacteer:
Ligt er aan
Bij mij is die er ook al jaren af
Maar heb er wel een Bearlock op
Dus gewoon verzekerd
Het is nl of of en niet en en, en of en en en mag ook
Bij mij is die er ook al jaren af
Maar heb er wel een Bearlock op
Dus gewoon verzekerd
Het is nl of of en niet en en, en of en en en mag ook
Bij ons ging hij eraf omdat hij defect was. Auto startte regelmatig niet. De Burgh gaf aan dat reparatie 1200 euro was een dat we dan over 4 jaar waarschijnlijk weer bij ze stonden en dat verwijderen een betere optie was....
als de verzekering moeilijk doet , dan heeft de dief hem toch gedemonteerd, tsonge jonge.
dat ding is er met een paar klappen met een hamer af, draadje aansluiten klaar.
jos
dat ding is er met een paar klappen met een hamer af, draadje aansluiten klaar.
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Vorige week, heb ik hem ook verwijderd,de print plaat was verrot,doordat het rubbersluitstuk vergaan was,waar de kabels doorgaan en water doorliet.
Gr Jan
-
Beste mensen
Bedankt voor jullie antwoorden ik ga contact opnemen met de garage in Enkhuizen en heb Jan een mail gestuurd.
een ieder bedankt.
Gr Dirk
Bedankt voor jullie antwoorden ik ga contact opnemen met de garage in Enkhuizen en heb Jan een mail gestuurd.
een ieder bedankt.
Gr Dirk